Nekad Jimmiekåkesson | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmiekåkesson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lajman4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lajman#2081

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie Kåkesson, han föddes i somalia. Jimmie blev misshandlad redan som liten så under hela hans barndom har han behövt vara stenhård mot alla. Detta gjorde så att Jimmie i sina äldre dar började må dåligt, han valde då att flytta hemifrån. Han bosatte sig i Sverige där han började sno cyklar, sälja droger, slåss och bara hamna i en massa trubbel. Jimmie hade vant sig vid detta livet men nu känner han att det här inte riktigt är han eftersom han tycker att han mest liknar sina föräldrar just nu. Jimmie började då leta efter fridfulla platser att bosätta sig på. Han hittade nydligen en mycket fin plats som heter Unive, det är dit han drömmer om att flytta. När han väl kommer dit planerar han att jobba inom antingen sjukvård eller som bilmekaniker eftersom att det är nämnligen två av hans största intressen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en aktiv spelare som älskar att spela RP på en hög nivå. Jag kommer eventuellt streama på Unive och möjligtvis lägga upp youtube videos eftersom att jag tycker Unive är en extremt bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det ska bli väldigt roligt att ta RP till nästa nivå, älskar att det verkligen känns som du är med folk i verkligheten. Det verkar vara en bra RP server med bra staffs och support, det finns liksom alltid någon staff/support online. Sen är det alltid någon online så man är aldrig själv inne så man kan alltid RPa vilket är riktigt kul enligt mig. Det som jag gillar med UNIVE är att den är väldigt välbyggd (script o plugins, osv) Har spelat här typ varje dag ända sen jag började, det är så himla roligt.

Hur hittade du Unive? Via mina polare, vi alla är seriösa RPare! Specifikt via mina vänner som redan har whitelist och har spelat på Unive ett bra tag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka ta min RP nivå till en ännu högre genom att kunna ansöka till jobb som tillexempelt sjukvårdare, polis, mekaniker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att återigen försöka förbättra min RP nivå eftersom att jag tycker det är så kul att RPa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka