Nekad Jimmiekåkesson | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jimmiekåkesson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lajman4/

Ditt Hex-ID: 11000011696cf72

Vad är din discord tagg? Lajman#2081

Vem var det som bannade dig? - AO

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att när jag gick in på Unive och skulle gå och hämta en bil så var alla mina bilar i bärgaren, så jag frågade en snubbe om han kunde köra mig dit. Han sa ja. Sen påvägen dit så kommer det ett helt gäng på mc som han kör rätt in i och sedan lämnar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med den här snubben som skulle köra mig till Bärgaren och sen kom det ett gäng på mc som han körde rätt in i och sedan lämnade. Alla i gänget kom fram till mig med gun och jag fick panik så jag lämnade oxå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var ju inte jag som körde, så det får ni avgöra själva.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5st från flera månader tillbaka när ja precis hade börjat med RP typ OOC och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det ända jag inte skulle gjort hade vart att lämnat. Men dom var typ 10 pers så höll typ på o skita ner mig haha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lämna i sånna lägen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka