Nekad Jiggz | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jiggz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jiggan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zeki

Vad är ditt discord namn? Jiggz#3040

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2002

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jiggz Andersson. Han är 22 år gammal då han började rappa sedan i ung ålder, han vart känd genom applikationer som Sound-Cloud och BOX där hans musik spelades runt om i landet.
Jiggz hamna i fel spår redan i tidig ålder då han förlorade sin mamma redan vid 13 års åldern vilket det ledde till att fadern hamna i alkohol missbruk.
Dessa problem som uppstod inom Jiggz familj ledde till att skolan gick åt skogen för Jiggz.
Efter skoltid så han undvek sin alkoholist pappa genom att inte gå hem och att umgås med dem ¨COOLA KILLARNA¨.

Jiggz har precis flyttat till Centralen då han har bestämt sig för att skapa en karriär i staden.
Jiggz vill bli en framgångsrik man inom musik och lite andra yrken så med andra ord kan man kalla Jiggz för mångsysslare.
Jiggz kan jobba både svart och vitt med andra ord så följer han lagen 50/50, han är en affärsman på sitt sätt och han gör allt för att bli så framgångsrik som möjligt.
Med det sagt så håller han lagarna 50/50, ibland så måste man gå emot lagen hävdar han.

Jiggz har aldrig varit den som vill höras eller synas, Jiggz är en person med starka åsikter och det är något han står upp för om han nån gång skulle hamna i diskussion.
Jiggz är inte konflikt rädd, däremot så är han avvaktande, om det kommer till lägen då Jiggz måste blanda in sig då visar han fram fötter.
Vägen är lång till målet, men för Jiggz finns det ingen stopp. Han har strävan till att bli den största affärsmannen i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag har en hel del erfarenhet när det kommer till RP, samt är duktig på att hålla igång ett intressant Roleplay.
Jag försöker alltid att vara så seriös och realistisk med mitt RP som jag kan, detta kommer leda till en mer seriös stad om alla gör det.
Dessutom så har jag drivit ett par servrar innan så jag vet hur man ska bete sig och hur man ska hantera i olika situationer
Jag har RP:at från allt mellan kriminell (alla roller), knegare, sjukvårdare och Polis. Mitt mål med detta är att erbjuda en del rolig RP, jag är inte rädd för nya utmaningar eller lite längre RP sessions.
Efter några månaders av inaktivitet så har jag bestämt mig att böra RP:a igen, med det sagt så vill jag utveckla mina RP kunskaper och min kreativitet som jag har.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kort sagt, Ni har många spelare, seriösa, finns inte bara killar, massa alternativ att välja imellan så som jobb, krim o.s.v. Jag har inte mer att säga, ni har allt en server har, jag har spelat på unive när den startade upp men slutade då jag var ny på rp och fattade inget men nu är jag ganska erfaren och vill komma tillbaka

Hur hittade du Unive? Via min vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jiggz mål är att bli en stor person som alla känner till genom sina affärer och olika verksamhet han håller på med,
Jiggz ska känna sig respekterad helt enkelt.
Jag vill att min karaktär ska utvecklas på sitt sätt, få erfarenhet och skaffa relationer med stadens befolkning.
Han ska veta hur staden funkar vilket de ger han möjligheter till affärer.
Planen är att bli sten rik rik då jag kan vara som en levande bank till folk, de kan låna pengar eller de kan byta ut tjänst mot tjänst.
Det kan vara allt från olagliga eller lagliga handlingar.
jag hoppas på att få Jiggz till en karaktär som kommer att bidra mycket med i servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag tror eller jag är rätt så säker på att jag kan komma med en del intressanta RP scenarion på gatan samt I affärsvärlden.
Folk kommer tycka att det är kul att RP:a med mig samt att dem jag är vänner (Bröder) med IN Game ska veta att jag har deras rygg oavsett vad.
Jag kommer att bidra med en realistisk RP då jag kommer utgå ifrån de verkliga livet och inte överdriva med saker och ting.
Huvudsaken med detta är att sättet jag RP:ar ska kännas lockande och att jag sprider de positiva sättet jag RP:ar på så andra kan ta lärdom samt att jag lär mig mer också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det skulle jag inte säga

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Tillbaka