Accepterad Jifraah | Medlem ansökning [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jifraah

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jifraah/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Lucas IRL

Vad är ditt discord namn? Jifraah #8854

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2006

Berätta om din karaktär. (Min karaktär heter Josef Lamar och är 23 år gammal. Han är uppväxt i Spanien i staden Valencia. Josef hade både en chill uppväxt samt en lite mer tuffare uppväxt. En tid i Josefs liv som ung så hade han väldigt mycket bra minnen och allmänt bra stunder med sina polare i skolan men också utanför skolan. Men dem gångerna som Josef hade de tufft så var det så att han blivit retad av att han och hans familj var en utav dem familjerna som var fattigast i Valencia, vilket var en väldigt rik stad!!. Just under de tiderna som Josef hade det tufft men dem sakerna så försökte alltid Josefs föräldrar alltid pusha Josef till att tänka positivt. Josefs föräldrar sa så här till Josef, ingen ska göra så att du mår dåligt fattar du?. Josef nickade lätt och sa jag förstår. Det var mest Josefs pappa som var på han med det men också Josefs mamma då under tvingade syften från Josefs pappa. Men som sagt Josef blev uppväxt med en tuff uppväxt och det har hänt mycket skit i hans liv vilket gav med sig när han blev äldre!!. )

Min karaktärs positiva sida är en lugn sida av Josef så han kan vara tyst och lyssna på vad andra folk tycker och tänker och anpassa sig efter det. Medans Josefs negativa sida är lite mer aggressiv, han kan lyssna på folk till en viss gräns där han tycker att du får det fan vara nog. Men i Josefs aggressiva sida så skulle jag säga att jag hade fått best scenarion och liknande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? (Varför just min karaktär ska bli whitelistad på servern är för att jag kommer att bidra med bra scenarion inom den kriminella världen. Min karaktär är lite mer annorlunda jämfört med andra kriminella karaktärer jag sett. Min karaktär (Josef) har en både lugn samt en ganska aggressiv sida av sig. Den lugna sidan av Josef är mer liksom lite chill och kan låta andra folk prata till punkt och lyssna på andra. Samt Josefs lite mer aggressiva sida är mer på hugget hela tiden. Man ska alltid vara redo för folk som kan dyka upp och liknande. Men i Josefs aggressiva sida så kan han lyssna på folk men ända dra sina egna värderingar av vad personen har sagt. Så summan av kardemumman är att jag ska bli kriminell för att jag kommer att bidra med jävligt bra RP inom den kriminella världen, t.e.x som stora vapen deals,drog deals, och liknande. Ni kommer inte bli missnöjda. ;)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför jag blir intresserad utav Unive är för att jag ser att ni har väldigt många spelare på servern samt att det också finns en anledning till att ni har så många så de är väll det som lockar mest.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att det var den svenska servern som hade mest spelare inne på. Sen också genom streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min karaktär kommer att förändra sig genom att han har fått en helt annan livsstil. Du ska gå från att vara en vanlig civil person till att vara en kriminell person. Min karaktär kommer mest ändras genom att han inte syns så mycket bland folk och liknande. Mitt mål är att försöka bygga upp ett broderaskap.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att försöka bygga upp ett broderaskap. Man kan bygga upp ett band som gör att man kan lita på personerna jag är med o.s.v.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i några andra servrar. Kommer vara aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka