Accepterad Jifraah | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jifraah

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jifraah/

Ditt Hex-ID: 110000114400387

Vad är din discord tagg? Jifraah #8854

Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig hette Zenvu1337 han tagg var (Zenvu1337#4724)

Hur lång tid var din ban? Min ban var i 15 dagars tid.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (Connection rejected by Philip 320s server: Du har blivit avstängd för mord under personrån av Zenvu1337 i 14 dagar och 23 timmar. Vill du överklaga gör det på unive.) Det står att jag blev bannad för att jag gjorde mord under personrån men jag ville att han bara skulle RPa utknockad liksom vilket han förstog, men jag fick det förklarat att det som var problemet var att det kom upp ett timer och det var det lilla felet som gjorde att jag blev bannad. Jag fick det förklarat för mig att det som var problemet var timern och jag förstår till 110%. Som Sagt jag är otroligt hemskt besviken på mig själv att jag inte visste det här med timern. Men jag hoppas att ni godtar min ursäkt och ger mig en till chans. Jag hoppas somsagt att ni goodtar min ursäkt och ger mig en chans, jag är verkligen hemskt ledsen. Jag fick det förklarat för mig att det var timern som var felet, och om ni säger att det var timern som var fel så är det bara att lyssna och gilla läget, somsagt säger ni att det var d med timern som var fel är det bara att lyssna och lyssna på vad suppportsen säger och liknande.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att dem bannade mig är för att jag gjorde nånting som var kalllat mord under personrån, villket jag visste om men jag ville att han som jag knockade ut skulle RPa på att han blev ut knockad och inte dödad vilket han gjorde, men felet var att det kommer ju uppp en timer och den timern får inte komma upp under ett personrån sådär fick jag förklarat för mig vilket jag förstår säger ni så så lyssnar jag på er och rättar mig efter er, jag vill somsagt inget annat än att få en andra chans för att jag kan så mycket mer än att bli bannad för en timer under ett personrån, vilket jag hoppas ni förstår. Som Sagt jag är otroligt hemskt besviken på mig själv att jag inte visste det här med timern. Men jag hoppas att ni godtar min ursäkt och ger mig en till chans. Jag hoppas somsagt att ni goodtar min ursäkt och ger mig en chans, jag är verkligen hemskt ledsen. Jag fick det förklarat för mig att det var timern som var felet, och om ni säger att det var timern som var fel så är det bara att lyssna och gilla läget, somsagt säger ni att det var d med timern som var fel är det bara att lyssna och lyssna på vad suppportsen säger och liknande. Jag har nog aldrig tyckt en server varit så rolig som Unive, jag kan inte beskriva det finns så mkt fina personer som jag har lärt känna både IC och OOC. Communityt är helt underbart alla vill liksom komma fram och man hjälper varandra med massa saker och det är ingen som direkt är otrevlig så. Jag gillar också att ni har fixat in så mkt på servern så man vill sträva att bara lära sig mer hela tiden. Skit bra server fån botten av hjärtat Tack på förhand Jifraah!.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till gängmedlem skulle åka upp till heroin för att se om det var någon där, vi såg en grabb där vi båda drog vapen och fråga vem han va och vilka han tillhörde, han sa att han tillhörde ett gäng som vi i Torpederna har haft väldigt mycket problem med, vilket säger sig självt att vi kommer råna han. Jag säger till han att följa efter mig för att vi inte ska behöva göra själva prosiduren mitt i bearbetningen. Jag tar bort han frågar ut han lite saker o.s.v Sen så säger jag att du förstår att du inte får komma ihåg det han va, så skrev han en punkt i OOC för att typ jag vet att jag ska spela ut knockad och inte död, och jag tänkte perfekt den här killen har koll, jag knockar ut killen och drar, sen så åker jag iväg den ca 45 minuter senare så får jag en Avstängning om att jag har utfört ett mord under ett personrån vilket jag bitvis förstår, men att han dog och fick en timer det var det som var själva problemet att han skulle spela ut knockad det var bra men att han fick en timer på skärmen det var det som var problemet, och jag förstår på ett sätt faktiskt och jag ber som hemskt mycket om ursäkt, jag hoppas verkligen från botten av mitt hjärta att ni godtar min ursäkt och att ni faktiskt kan förstår mig i situationen, jag ville bara att han skulle bli ut knockad vilket han blev men det var sjävla timern och inte stämnde och det var därför jag blev ansvtängd för jag förklarat för mig, Jag ber verkligen om ursäkt, Tack på förhand! Communityt är helt underbart alla vill liksom komma fram och man hjälper varandra med massa saker och det är ingen som direkt är otrevlig så. Jag gillar också att ni har fixat in så mkt på servern så man vill sträva att bara lära sig mer hela tiden. Skit bra server fån botten av hjärtat Tack på förhand Jifraah!. Så summan av kardemumman är att jag är hemskt ledsen över det som hände och att jag har lärt mig nånting som var lite smått luddigt, från båda sidorna, jag hoppas ni godtar min ursäkt, Tack!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban skulle jag säga inte var felaktig men jag skulle säga att den var lite smått luddig men att dem bannar mig betyder ju att dem har en andledning så det är bara att sitta tyst och gillar läget det är inte jag som vet varför liksom. Och att det blev så att jag skulle bli bannad pågrund av en timer under ett personrån så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt, jag har lärt mig en läxa och jag hoppas verkligen att ni förstår mig oh ger mig en extra chans, det här är min ANDRA bann över hela min FiveM karriär och jag 1550 timmar på FiveM

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 1 tidigare avstängning på Unive, det här är min andra bann över hela min FiveM karriär. Och jag har 1550 timmar på FiveM. Jag har blivit bannad tidigare och den bannen handlande om att jag gjorde en sak som kalls EmoteAbuse, jag använde en emote under en skottlossning och sen så fick jag en fördel, jag trodde man kunde RPa på att man la sig ner för det hade man kunnat gjort i verkliga livet men jag fick det förklarat för mig att commandot /e under ett scenario är förbjudet oavsett Emote. Så jag förstog mitt problem och jag löste det och jag förstog varför, jag är väldigt duktig på att lyssna och ta åt mig så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort så att jag gick in i Support innan scenariot för att fråga om det var okej att RPa på att jag la mig ner under scenariot, men sen fick jag ju det förklarat att man inte fick använda commandot /e. Vilket jag förstår till 100%. Jag gillar somsagt Unive sjukt mycket och jag hoppas ni godtar min ursäkt och ger mig en andra chans. en. Skit bra server fån botten av hjärtat Tack på förhand Jifraah!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte göra så nått mer och att jag ska kolla med Support innan beroende på vad det är. Jag vet att det är lätt att vara efterklok men jag menar det verkligen jag kommer att förstå det till nästa gång och det kommer absolut inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka