Accepterad Jifraah | Ban överklagan [Puh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jifraah

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jifraah/

Ditt Hex-ID: 110000114400387

Vad är din discord tagg? Jifraah #8854

Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig hette Kalle 320 (Hans tagg var (Kalle#9999)

Hur lång tid var din ban? Min ban var i 10 dagars tid.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (Connection rejected by Philip 320s server: Du har blivit avstängd för emote abuse av Kalle 320 i 9 dagar 10 timmar vill du överklaga gör det på unive.) Det står ingen direkt anledning varför jag blev bannad, men jag fick det förklarat och jag insåg att jag hade gjort fel och gjort emot abuse. Som Sagt jag är otroligt hemskt besviken på mig själv att jag har gjort nånting sånt här, men jag hoppas att ni godtar min ursäkt och ger mig en till chans. Det står att jag har blivit avstängd 10 dagar för emote abuse, men jag ber verkligen om ursäkt, som jag kanske sa tidigare, det är lätt att vara efterklok men jag ångrar verkligen mig då jag redan märkte när jag la mig ner att det här var fel, så jag fick det förklarat för mig att man inte fick göra så under ett scenario, då man hade kunnat gjort så i verkligheten men om supports säger att man inte får göra så, så är det bara att gilla läget och lyssna på vad dem säger och berättar. Jag ber verkligen om ursäkt.! :) Men jag ångrar mig nåt otroligt mycket och jag hoppas att ni kan godta min ursäkt FÖRLÅT!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag trodde att staffsen bannade mig var för att jag gjorde nått som kallas emote abuse, jag gjorde det för att jag trodde att man kunde RPa att man la sig ner under själva scenariot, men jag fick veta att jag ställde mig upp alldeles för snabbt och började skjuta. Så summan av kardemumman är att jag emote abusade under ett scenario vilket jag ansåg var fel när jag väl hade lagt mig ner, sorry.! Som jag sa är att jag ångrar det här nåt otroligt mkt, jag vill bara säga att jag gillar den här servern väldigt mycket och den är speciellt från andra, jag gillar den nått enormt. Jag är hemskt besviken på mig själv att jag gjorde det, men jag trodde verkligen att jag kunde RPa på att jag fick lägga mig ner för det hade man kunna gjort i verkligenheten, men om Supporten säger att det var ett fel som jag inte får göra så tar jag det, men jag hoppas som sagt att ni ger mig en andra chans för att jag vill verkligen visa mer än att jag blir bannad av emote abuse. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt.!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan gängmedlem hade planerat att vi skulle råna och kidnappa dem grönklädda vi åker upp på berget och spanar på dem när dem är nere vid nakenstan sen kommer det en cross upp vi gömmer oss i en buske och sen kommer dem nära oss vi drar vapen mot dem och sätter buntband på dem sen kommer deras andra medlemmar för att dem hörde att vi sköt en av dem vi rånade i benet för att han lyssnade inte så deras polare kommer upp och skjuter oss och sen skottade vi lite fram o tillbaka o dem lyckades få ner alla oss vi var 3 personer. Det jag gjorde fel under detta scenario var att jag gjorde en sak som kallas emoteabuse, vilket jag ångrade och efter tänkte att det var ett fel, så fort jag hade gjort det så tänkte jag FAN vad är det jag har gjort och jag tänkte att jag hade gjort ett fel som jag ångrar som jag vet inte vad att jag gjorde, och jag menar det verkligen det kommer absolut inte upprepas och jag kommer att sköta mig och inte negativt kommer att komma upp igen.´Men som sagt det här är min första negativa sak som tas upp med mig och att jag aldrig har blivit tillsagd som det här. :) Jag ångrar det nått enormt mycket och jag hoppas att ni förstår att jag är hemskt ledsen över det som hände och att ni kan ge mig en till chans genom att unbanna mig. Inte för att vara den som är den jag ha CA varit inne på denna server i 1 månad och under den månaden så har jag suttit mellan 11.00 till 03.00 på natten och bara kört då jag har tyckt det har varit så kul att spela på Unive, så jag hoppas verkligen att ni godtar min ursäkt och ger mig en chans genom att unbanna mig. Det skulle uppskattas nått otroligt mkt. Jag har nog aldrig tyckt en server varit så rolig som Unive, jag kan inte beskriva det finns så mkt fina personer som jag har lärt känna både IC och OOC. Communityt är helt underbart alla vill liksom komma fram och man hjälper varandra med massa saker och det är ingen som direkt är otrevlig så. Jag gillar också att ni har fixat in så mkt på servern så man vill sträva att bara lära sig mer hela tiden. Skit bra server fån botten av hjärtat Tack på förhand Jifraah!. Som Sagt man hade kunnat gjort så i riktiga livet men om dem säger att det är fel så är det fel. Men det som har hänt är att jag har gjort en Emote som heter /e sleep och jag trodde man fick använda sånt men det fick man inte, jag ställde mig upp för tidigt för att det skulle kunna vara realistiskt, och jag förstår varför till 100% nu i efterhand och när jag la mig ner, jag ber så hemskt mycket mycket ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban skulle jag inte säga var felaktig utan att jag gjorde så när jag var med i en skottlossning kanske inte var det bästa att göra om vi säger så. Jag insåg så fort jag la mig ner att det här inte var en bra idé. Att jag gjorde såhär ber så hemskt mycket om ursäkt om och det ska inte hända igen. Jag vet att det är lätt att vara efterklok men jag menar det verkligen att jag är hemskt ledsen att jag gjorde det och jag hoppas att ni förstår mig och ger mig en extra chans nu. Jag har aldrig tidigare blivit bannad på UNIVE eller nån annan server det här var min första bann över hela min FiveM tid, och jag har spelat FiveM i 400 timmar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare avstängningar på Unive, det här är min första bann över hela min FiveM karriär. Och jag har 1400 timmar på FiveM. Som Sagt jag har aldrig blivit bannad på Unive det här är min första gång, det är också min första gången jag har blivit bannad i hela min FiveM karriär och jag har 1400 timmar på FiveM. Så det här är min första bann jag har fått, och jag har tagit lärdom att man inte får göra så under ett scenario och att det inte var så realistiskt som jag trodde att det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort så att jag inte gjorde emoten under scenariot utan att jag bara stod upp för att sen fråga i support efter scenariot om det var okej, mina lärdomar av denna ban och varning är att jag inte ska upprepa misstaget och att jag har lärt mig någonting stort, som absolut inte kommer att hända igen, jag kan lova dig över hela mitt hjärta. Jag vet att det är lätt att vara efterklok men jag menar det verkligen det var ett misstag som inte kommer att upprepas igen, jag är hemskt ledsen att det hände och kommer absolut inte att hända igen. Tack på Förhand/ Jifraah.!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har aldrig blivit bannad tidigare. Det här var min första bann över ALLA mina 1400 timmar på FiveM, ville bara att ni skulle veta, men som sagt jag ångrar det nått enormt och det kommer inte att hända nått sånt här nåt mer, men som sagt jag trodde att man kunde RPa på att man la sig ner men om det var fel så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och jag har lärt mig jävligt mycket. Jag har lärt mig att inte använda en emote under ett scenario och speciellt inte om emoten kan göra en fördel t.e.x för att ta skydd. Hoppas att ni godtar min ursäkt och att ni kan ge mig en chans till.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka