Accepterad Jifraah | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jifraah

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2006

Vad heter du på discord? Jifraah #8854

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött
Tis: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött
Ons: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött
Tor: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött
Fre: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött
Lör: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött
Sön: Jag vaknar ca - 09.00 sen hela dagen till jag blir trött

Skoldagar:
Mån: 16.30-00.00
Tis: 16.30-00.00
Ons: 16.30-00.00
Tor: 16.30-00.00
Fre: 16.30-04.00
Lör: 09.00 - 04.00
Sön: 09.00 - 00.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 1 månads tid. Men det har varit en lärorik månad där jag har lärt mig mkt saker, samt en rolig månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle få chansen att bli servervakt på Unive så kommer jag att kicka och ta hand om folk som förstör servern och nivån på RPt. Mitt mål är ju att det ska bli så bra RP nivå som möjligt men vissa vill inte det och förstör då istället det är såna jag vill kicka och förhindra att dem ska komma in på servern igen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varför jag vill bli servervakt är för att jag ska förhindra folk som inte tar RP seriöst. Det som förstör RPn ska bort och dem som RPar seriöst dem ska vara kvar. Jag är ju också här för att kunna göra såna här små saker t.e.x som att dva bort onödiga fordon samt titta hur alla beter sig och hur dem flesta hanterar situationer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag skulle kunna bidra med på servern är att jag är väldigt duktig på att sprida glädje vilket är ett stort + när man ska försöka hjälpa folk fort och försöka förstå deras problem dem har eller vill lösa. Jag är också en sån person som ser snabbt när folk försöker kontakta mig så jag, väldigt ofta brukat titta igenom min discord DM. Jag vill ju också självklart representera Unive på ett bra sätt vilket jag gör när jag tar emot folk på ett glatt sätt och pratar med dem i lugn ton så att inte jag eller dem får saker oklara.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag gillar att hjälpa folk med saker dem har problem med eller vill lösa. Jag kommer ju som sagt vara en aktiv servervakt som är inne ofta och hjälper till med allt ifrån folk som förstör till folk som bara lämnar bilar mitt i vägen t.e.x. Jag kommer kunna göra saker som är allt ifrån stora till små saker kvittar vad det än är, huvudsaken är att jag hjälper personen så det bli nöjd och att problemet blir löst eller att han har fått ett bra svar från mig eller andra servervakter med mera.

Varför vill du bli servervakt? För att jag ska kunna hjälpa till på Unive så att RP nivån bli så bra som möjligt och att jag gör så att folk vill kommer in och köra ännu mer på servern. Också för att jag ska kunna ta hand om sånt arbete som inte dem högre uppsatta ska behöva ta hand om t.e.x som att DVa bilar eller att ta han om folk som inte sköter sig, jag tar hand om sånt så kan support och högre ta hand om att utveckla saker och göra viktigare saker dem har för sig än att göra massa smått. Jag kommer att påverka så att dem kommer ha mer tid att göra större saker. :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en hel del commandon som jag har lite hum om att servervakter får använda /revive (ID) /dv /toggleid kick (sen anledningen till varför hen ska bli kickad) /svban (ID). Om det är nått commando jag har glömt så fårni gärna kontakta mig och säga vilket för att jag vill gärna lära mig det isåfall.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är Whitelistad på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit bannad på servern. Jag har blivit bannad 1 gång för att jag under ett scenario gjorde /sleep vilket man inte fick göra, jag förklarade för support att jag trodde att man kunde RPa på att man la sig ner och sen ställde sig upp, men dem sa att det gick alldeles för fort för att det skulle kunna vara realistiskt. Men jag har bett om ursäkt och det har släppts. Men det är väll det jag har blivit bannad för på Unive.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar inte på någon annan servern, Unive är alldeles för bra för att jag skulle kunna köra på nån annan.

Tillbaka