Accepterad Jickard | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jickard

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Lifwergren

Vad är ditt discord namn? Ricko#6499

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nisse Berg och är en kille på 20 år och bor i en stad som heter Nyköping. Nisse är uppväxt med sin mamma och lillasyster och vi har bott i ett hus i hela livet. Nisse har alltid tyckt om att hänga med sina kompisar och ha kul oavsett vad de handla om te.x spela fotboll från o spela basket eller bara åka runt med bilar och ta det lugnt.
Nisse hade ingen fadersfigur under sin uppväxt så han har alltid haft det svårt med andra som hade det, han va alltid lite avundsjuk eftersom han inte hade det likadant. Nisse är väldigt ansvarfull när det gäller vänner och familj, han har alltid velat göra gott för sina vänner och har alltid ställt upp för dem när det har varit något, oavsett hur tufft han har haft det så har han krigat igenom det. Nisse är en snäll kille som värnar väldigt mycket om sin familj, kompisar och jobbet. Nisse är en väldigt glad och genuin kille som tycker om att träffa nya människor.
Nisse har jobbat som snickare i 2 år men nu vill han följa sin dröm och bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill hålla rp nivån så hög som möjligt så att folk i min omgivning kan hålla samma nivå men ändå ha roligt. Jag kan även bidra med en härlig stämning runt om kring mig, samt vill jag uppnå min maximala utveckling inom RP. Jag kommer med en roll som kan bidra med mycket idéer och hitta på roliga scenarion som kan göra att det blir roligare att spela för andra samt även mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part vilket leder till att alla går i vinst på det.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommendera det till mig

Tillbaka