Accepterad Jickard | Medlem ansökning 187an

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jickard

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? RIckard Lifwergren

Vad är ditt discord namn? Ricko6499

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rickard Andersson och är en kille på 21 år och bor i en stad som heter Nyköping. Rickard är uppväxt med sin mamma och lillasyster och vi har bott i ett hus hela livet. Rickard har alltid tyckt om att hänga med sina kompisar och ha kul oavsett vad de handlar om, till exempel spela fotboll från o spela basket eller bara åka runt med bilar och ta det lugnt.
Rickard hade ingen fadersfigur under sin uppväxt så han har alltid haft det svårt med andra som hade det, han var alltid lite avundsjuk eftersom han inte hade det likadant. Rickard är väldigt ansvarsfull när det gäller vänner och familj, han har alltid velat göra gott för sina vänner och har alltid ställt upp för dem när det har varit något, oavsett hur tufft han har haft det så har han krigat igenom det. Rickard är en snäll kille som värnar väldigt mycket om sin familj, kompisar och jobbet. Rickard är en väldigt glad och genuin kille som tycker om att träffa nya människor.
Rickard har jobbat som snickare i 2 år men nu vill han följa sin dröm och bli polis. Som liten var Rickard alltid lite skygg och försiktig och var alltid rädd om vad andra tyckte om han men med tiden så har han förstått att han inte kan leva så, han kan inte leva på ett sätt så han ser bra ut i allas ögon. Han ville jämt göra som alla sa bara för att ingen skulle tycka illa om honom. Men sen en dag så pratade han med sin mamma och efter det samtalet så förstod han att han måste kunna leva och strunta i vad alla tycker, men hon sa också att han inte ska bete sig hur som helst bara för det. Han har nu börjat leva lite på sina egna villkor vilket har gett honom frihet. Rickard är rädd över sin far för vad han har blivit när han ej har varit närvarande och mamman mår jättedåligt av det. Rickard vill bli en småbarnspappa men hindras av att han inte vill bli som sin far vilket har lett till att han vill jobba hos polisen för att bevisa för sig själv att han kan bli bättre än sin pappa och sedan kunna finnas där för sin familj och inte känna stressen och lämna sin familj på grund av att han inte har ett stabilt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill hålla rp nivån så hög som möjligt så att folk i min omgivning kan hålla samma nivå men ändå ha roligt. Jag kan även bidra med en härlig stämning runt om kring mig, samt vill jag uppnå min maximala utveckling inom RP. Jag kommer med en roll som kan bidra med mycket idéer och hitta på roliga scenarion som kan göra att det blir roligare att spela för andra samt även mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part vilket leder till att alla går i vinst på det.

Hur hittade du Unive? En Kompis rekommenderade det till mig.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka