Nekad Jhonnyponny96 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jhonnyponny96

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? johnnyponny.1

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Ahmed Okänd växte upp i en tuff stadsdel där möjligheterna var begränsade och utmaningarna stora. Hans barndom präglades av ekonomisk knapphet och sociala svårigheter. Ahmeds föräldrar kämpade för att ge honom och hans syskon en bättre framtid, men livet var en ständig kamp.Trots svårigheterna växte Ahmed upp som en envis och målinriktad individ. Han använde sin svåra uppväxt som en drivkraft för att övervinna hinder och arbeta hårt för att förbättra sin situation. Ahmed utvecklade en stark karaktär och en förmåga att anpassa sig till svåra förhållanden.När Ahmed blev äldre kom han i kontakt med olika sidor av samhället, och hans väg blev inte alltid laglig. Han blev inblandad i några mindre olagliga aktiviteter för att överleva och skydda sina nära och kära. Ahmed var dock medveten om riskerna och försökte alltid balansera mellan att försöka överleva och hålla fast vid sina moraliska värderingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr att bidra med en stabil rp nivå där jag kommer att följa reglerna till punkt och prick, Men samtidigt som det ska vara seriöst och stabil så ska mna ju också såklart ha roligt så jag kommer sprida så mycket glädje som möjligt kan spridas. Jag skulle också säga att jag kommer erbjuda en unik rp nivå då jag spelat fivem under 5 års tid och har väldigt mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario är det viktigaste att båda har kul du behöver inte alltid vinna för att ha kul. Båda partnerna ska ha kul opch båda partnerna ska ha samma chans att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat här innan, Velo, Swedish Night, Vågen, OG Verse

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? negativt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka