Nekad Jhonny Blomqvist | Ban överklagan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe_vidoe

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059928984/

Ditt Hex-ID: 1100001418b8798

Vad är din discord tagg? Swe_vidoe #3577

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag var krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev nog bannad för att jag var närvarande vid ett rån på en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar vad vi den nya ön och så såg vi en person och en av mina kompisar tog beslutet att råna personen och vi andra var tvungna att följa med i senariumet .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban eftersom jag inte är krim men jag tycker det är lite orättvist att jag fick en ban på så lång tid medans där jag knappt var delaktig i rånet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De andra bannen har varit slarviga misstag av mig men efter sista bannen har jag fokuserat på hur jag ska bli en mycket bättre rpare och det funkar bra nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna vara mindre delaktig och till och med gott där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska leka krim fast man inte är det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka