- Meddelanden
- 103
- Reaction score
- 7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059928984/
Ditt Hex-ID: 1100001418b8798
Vad är din discord tagg? Swe_vidoe #3577
Vem var det som bannade dig? RashX
Hur lång tid var din ban? 3 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft,Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning försökte bara hjälpa två stycken till sjukhuset.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kolliderat med två stycken i en bil och sen skulle jag ringa efter en ambulans eller köra de själv till sjukhuset och sen blev jag bara bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag skulle ju bara hjälpa de till sjukhuset.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag inte RPa när jag blev påkört och då lärde jag mig att man ska bete sig som om man vore IRL.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att köra lugnare när jag är på motorvägen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att köra mer försiktigt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001418b8798
Vad är din discord tagg? Swe_vidoe #3577
Vem var det som bannade dig? RashX
Hur lång tid var din ban? 3 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft,Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning försökte bara hjälpa två stycken till sjukhuset.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kolliderat med två stycken i en bil och sen skulle jag ringa efter en ambulans eller köra de själv till sjukhuset och sen blev jag bara bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag skulle ju bara hjälpa de till sjukhuset.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag inte RPa när jag blev påkört och då lärde jag mig att man ska bete sig som om man vore IRL.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att köra lugnare när jag är på motorvägen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att köra mer försiktigt.
Har du läst våra regler? Ja