Accepterad JHN | Ban Överklagan [OVVE]

• Trådskapare Trådskapare JHN
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JHN

Icke Medlem
Meddelanden
355
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972777258/

Ditt Hex-ID: 11000013c59b32a

Vad är din discord tagg? JHN#1850

Vem var det som bannade dig? Aloushi

Bild på banmeddelande: 9k.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde fort i stan för jag tänkte att klockan är endå sent ut em måndag vilken polis är ute då efter som det är så sent för IRL så är det inte mycket folk ut och kör så sent så därför körde jag snabbt i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag hade ingenting och göra så jag körde bara runt, och då så bestämde jag mig att köra till arbetsförmedlingen men då var ingen där så jag körde mot piren körde jag 250-270 under 4 sek tid. Jag började köra bort från torget då de var 2 rödljus som jag sket i för ansåg att ingen polis var där så jag kunde köra. under den tiden så körde jag max 200-300 och sen när jag var påväg till trygghhansa och innan jag var där så fick jag ban i 5 dagar för fortkörning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var int en felaktig ban då jag körde fort i stan sent på kvällen så det bortde vara en ban men inte på 5 dagar efter som irl är det inte mycket folk ute och kör och inte poilser för den delen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare kommer dock inte ihåg varför men jag har lärt mig av tidigare bans och har inte upprepats. jag har fått ban för vdm kommer jag ihåg det va under tiden jag va ny på unive tror jag kan ha fått ban för krim utan krim när jag hade ett vapen på mig efter jag hade fått indragen krim då hade jag en ban under tiden jag hade vapnet så när jag kom in så hade jag vapnet på mig och skulle lägga in det i bilen och då fick jag ban för krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat kört lungt som man borde gör kanske kört runt 100-120 istället för över 200 det va dumt gjort men jag va så uttåkad efter som jag inte har nått att göra så därför körde jag bara runt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte kört fort i stan det ska inte upprepas igen det kan jag lova nästa gånmg köer jag mycket mer lubgt för jag vill inte bli bannad igen för samma sak

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka