Accepterad JHN | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JHN

Icke Medlem
Meddelanden
355
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? JHN#1850

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har kört denna server ett tag och vill ta större framsteg i unive och prova på livet som staff. Jag är nu servervakt, men jag ville göra något större. efter som det är en sån stor server, så jag tar det på största allvar. Så jag vill försöka komma in i Unive-. Jag har beundrat din server väldigt länge och jag tror aldrig att jag kommer att svika dig. Jag är lojal, snäll, brukar ge människor en andra chans och har alltid ett glatt leende på läpparna. Min kompetens motsvarar hur jag beter mig vid olika evenemang.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Du ska välja mig för att jag tar ansvar och ser alltid det goda i allt. Jag fullkomligt älskar Unive och har gjort det i nästan ett år nu. Jag är en mycket lojal medlem som alltid visar kärlek till alla i Unive. Som tidigare var Robban Connyla alltid så snäll han kunde när han jobbade på Vianor, även om det var en jobbig dag borde det inte påverka någon annans känslor mot mig. Så jag jobbar också i en personalroll. Jag är väldigt aktiv med mina vänner Vi har känt dem i nästan 2 år och vi lämnar aldrig någon bakom oss. Det blir så här, när jag sitter i montern får alla vara med och berätta sin del av eventet. Det har inte varit så mycket att göra på sistone, som Robban Connyla, inte många stora rån och sånt. Robban var trots allt en trevlig person och gick nu till den kriminella sidan på ett uppdrag för att bota den kriminella RP. Men efter idag vill jag gå den säkra vägen och hjälpa servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk så bra man kan efter som attt alla är lika värda. bara för att dom har en sjukdom eller liknade så är dom lika värda som alla andra människor, efter som en människa är en människa. I mina ögon så är alla lika värda hur du än är. Jag blir riktig sur på folk som inte tycker som jag en del folk tycket att har du en sjukdom så är du inte lika värd som alla andra eller om du kommer från ett annat land eller liknande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ja, när jag gör mina intervjuer är jag strikt när det gäller spelreglerna eftersom det är väldigt viktigt att veta för att skapa den bästa möjliga RP-världen. Det här är MA jag frågar efter, och MA är ingen liten sak, det måste tas på största allvar, precis så allvarligt som de borde vara i sin intervju. Jag vill se dem göra sitt bästa, inte läsa reglerna från början. Jag vill se utveckling, potential och uttryck som verkligen visar vem den riktiga jag/karaktären är. Om de sätter sig ner och säger hur de vill gå med i Unive för att slåss så anses det mer än något annat och jag tycker inte att det är acceptabelt. Det här är trots allt ett spel där du måste agera som du normalt skulle göra i ditt liv. Alltid utgå med en bra förnuft med utgångs rika händelser och massa mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de borde kunna utveckla hur deras karaktär utvecklades i Unive. Hur de ska behandla dig, vilken väg de kommer att ta, deras känslor, hur de planerar för sin framtid och mycket mer. Och naturligtvis måste den känna till alla spelregler, för utan att känna till spelreglerna kommer det inte att sluta bra för dom om de gör saker som bryter mot reglerna. Det är bara synd för dem att de började så på en så bra server utan att kunna grundreglerna. Detta är nödvändigt för dom, även icke-medlemmar. Och självklart, om du har fått avslag måste du vänta 2 timmar innan du skickar en ny, och ansökan.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag vill att alla ska få en bra chans att spela på unive mit mål är att få så många som möjligt att spela på denna server som medlem istället för icke-medlem jag vill få alla icke-medlemar att vet reglerna och växa på servern efter som att de är de vi medlems ansvariga ska se till.

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar 16:00 till 23:00 helger 11:00 till 03:00 lov är samma som helger men ifall nåt dyker upp så blir den annat.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte vad jag kommer på :)

Senast ändrad:
+++rep Han har varit MA tidigare och var riktigt duktig. Borde bli MA igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka