Nekad jgndls2 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Gjermundsen

Vad är ditt discord namn? FREEZZ#1370

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Abdi Farah blev uppväxt i ett fattig område utanför Unive city hans familj hade knappt pengar för att betala räkningar och mat till barnen, han och sin broder var tvungen att jobba i gäng för att hjälpa sin familj. Abdi vill bli så rik så möjligt sån att han kan ta hand om sin familj och inte behöver att tänka på att ha lite om pengar. Abdi gillar att vara i gäng det är hans liv och han trivs väldigt med Krim, han har också stort intresse med bilar och hjälpa folk han har ADHD lätt arg han är född 4 mars 2002 och är 20 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på Unive rätt så länge nu och jag tycker servern är jätte bra och jag kommer vara jätte seriös som det är verligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rappotera folk som inte sköter sig till staff jag kommer också rappotera glitches och fel saker som behöver ändras

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte kör rp för bara mig själv utan att jag kör för att alla andra ska ha det roligt

Hur hittade du Unive? Jag spela mycket förr på calefornia state men engelska var för svårt så jag letade efter en svensk RP server som jag kunde spela på och jag hitta Unive och tills nu så har jag bara spelat på Unive.

Nekad,Utveckla allt ansök igen om 24h

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka