Nekad jgndls2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Ditt Hex-ID: 1100001478a6671

Vad är din discord tagg? Makmot#6360

Vem var det som bannade dig? Icamaxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-01 000238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och 2 andra rånade en butik och han som körde åkte upp på berget men jag har typ inget med det att göra för jag var tvungen att hänga med det var inte jag som körde!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare hadde tänkt att råna en butik men när vi skulle åka börja polisen pitta oss och han som körde valde och köra upp på berget men vi körde på grus vägen efter åt och där vi körde på berget var en rak sträcka så det kan man göra(man får väl inte ont att åka på grus med en cross?) efter så körde vi på grus vägen och in till östra motorvägen där vi blev tagen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban för att jag körde inte crossen och jag var tvungen att hänga med (ska man hoppa av crossen i 120km i timmen?)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 10 bans och några av dom är felaktiga bans och jag har lärt mig från dom bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt till han som körde att köra försiktigt och lungt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska alldrig hänga med nån som kör på ett berg eller köra på ett berg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka