Accepterad jgndls2 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Freez#6360

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar så är det typ 15:00 till 23:00 ungefär men på helger så är det från 12:00 till 03:00 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 5-6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 9 gånger men många av dom är felaktiga https://cdn.discordapp.com/attachments/1047579103936655441/1100584808960233552/FiveM_by_Cfx.re_-_Unive_Roleplay_-_discord.gg_unive_2023-04-26_02_49_48.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som en servervakt så ska man hjälpa staffs med servern och göra det rätta till servern om jag ser en spelare som gör fel eller bryter mot reglarna så ska man göra svkick eller svban det beror på hur grovt spelaren gör nåt fel. Som en servervakt så ska man ha en jätte seriös rp nivå som betyder att man ska inte lalla eller göra nåt fel, som en servervakt ska man kunna alla regler och inte göra nåt regelbrott och man ska hjälpa till med servern för exmp. en spelare kan inte ta bort sin bil och den bilen är buggad och blockerar för andra då kan jag hjälpa till med att dva bilen så att jag kan hjälpa servern och göra det rätta för servern. Man ska en social rp som betyder att jag tar hänsyn och är trevliga mot andra spelare. Om jag ser nån göra en regel brott så gör man /kick (id) Kickar någon ifrån servern. /Svban (id) Bannar någon i 60 min.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har nu spelat på servern över 5-6 månader och nu känner jag att jag vill hjälpa till med servern och hjälpa staffs, jag har även en jätte bra rp nivå och jag sköter mig, jag kommer såklart alltid ha bevis på alla bans och kicks jag gör så jag kan bevisa för er staffs på vad som hände med hen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att nån missbrukar sina roller för exmp. sv bannar en spelare för att man har nåt imot spelaren inte för att spelaren har gjort nåt fel. Servervakt abuse kan vara att man revivar sig sjävl för man vill inte rpa och att man använder toggle id under ett scenario man kan abusa dom för att vinna och ha makt, man skapar bara en jätte tråkig rp för andra spelare och även för sig själv, och man bara sabbar för servern som är bara så tråkig grej att göra och nåt man ska alldrig göra för att det är ej tillåtet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka