Nekad jesserisso | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesserisso

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Q-Park

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? Jakobsson#1337

Hur gammal är du? 20

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade för ganska länge sedan men blev nyligen medlem

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer börja med att anställa seriösa personer förut har det varit mycket lall men det behövs mer seriösa personer. Kommer skaffa seriösa PA+ som sköter jobbet när jag inte är online. Jag kommer se till så att jag och ledningen har regelbundna utbildningar så vi har personal som vet hur man gör sitt jobb bra. Kommer fixa så alla på Q-Park har bra kommunikation och se till att dom sprider ut sig och inte står på samma plats, t.ex att 10 personer står på piren är inte lika lönsamt som att sprider ut sig över staden. Man ska heller inte bryta några regler när man kör med sin firmabil, det blir en dålig bild av Q Park. Kommer regelbundet se till att vi tar intervjuer så vi har en stark arbetskraft. Kommer förebygga korruption genom att se till att dom anställda tittar på priserna i discorden. Kommer såklart göra det bästa för Q Park som tiden går och utveckla det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som bilförsäljare och vet hur faktura systemet fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Försöker vara inne någon timme per dag, Men jobb och privatliv finns också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, Detta är ju för man vill testa något nytt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej ingen annan.

Har du läst våra Regler? Jajemen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka