Nekad jesserisso | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesserisso

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? Jakobsson#1337

Hur gammal är du? 20 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade för ett tag sen men tog en längre paus men är tillbaka nu! Så tyvärr vet jag inte. Men har spelat nu i 1 månad.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra det bästa för alla anställda. Jag vill dels försöka få så man kan byta om på jobbet och fixa snyggare arbetskläder så man inte har en hoodie på dig typ. Ha möten då och då för att se till så allt är bra med dom anställda och fråga dom enskilt om dom trivs eller om det pågår något man inte ser. Om det skulle gå skulle jag vilja sänka priset på fordonen lite vid inköp men sedan ha kvar det för kunden så kunden kan pruta lite och gå med på någon deal för en roligare RP, Och man kan ha rabatter ibland. Jag kommer ihåg bilfirmorna som långa köer ut på gatan innan pengawipen bilfirmorna tjänade otroligt bra och tjänade pengar, det var många anställda som ville jobba här och allt gick runt bra. Men nu kommer en eller två kunder då och då och KANSKE köper en bil, men vänder ofta när dom ser priserna på bilarna. Jag kan förstå att en bil kostar så irl men att det ska kosta så ingame är lite tråkigt för det är sånna priser. Pengawipen gjorde ju så att alla börjar om på nytt och då blir färre pengar i omlopp och gör att bilarna blir extremt dyra. Om vi sänker priserna nu och jobbar sedan uppåt med inflationen så kommer det locka fler kunder. Jag kommer anställa några P-A+ som jag kan lita på och som håller Marja Lisas igång när jag inte är där. Kommer såklart se efter vad som behövs med tidens gång.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd på Marja Lisas i 3 veckor och har alltid strävat efter det bästa för kunden och göra en smidig affär. Jag har också jobbat för att bli högre uppsatt och detta är min chans!

Hur ofta kommer du vara inne? Det är lite olika men jag försöker alltid vara inne 1 timme per dag. Men ofta blir det mer, eller till och med mycket mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det hade jag gjort, Spelar för en rolig RP så chefsrollen spelar inte så stor roll i sig men hade varit kul!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju, grattis och lycka till!

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka