Nekad jesserisso | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jesserisso

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Jakobsson#1337

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja jag jobbar ju så mellan 7 och 16 knegar jag. Sen burkar jag ta någon timme framför datorn efter det och från gång till gång så åker jag till tjejen och är där eller så spelar jag på Unive. Så brukar säga att jag försöker köra minst en timme per dag men kan bli betydligt mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Den 6 september

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Nada, inte en ända

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo men det är ju att hålla koll på hur människor RPar runt om kring en. Man kör ju sitt race och ser till att andra runt sig håller koll på reglerna.
Som exempel så jobbade jag på Marjas och då kommer det två grabbar som ID kollade mig och sa till varandra att dom skulle döda mig för jag var kriminell, då hade det varit gött att kunna kicka dom så dom fattar att det inte är okej.
Helt enkelt se till så folk beter sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har varit med om folk som bryter mot regler och vill kunna göra RPn rolig utan massa regelbryt. Se till så det är en ren RP

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo men att man tar det för sin fördel eller ens kompis. Om jag t.ex kickar någon som är påväg att döda oss. Eller kickar någon jag bara stör mig lite på.
Under en skottlossning dör min kompis och då revvar jag han är ju också en sjuk abuse.
Så detta är ju inte tillåtet såklart.

nekad, tycker du borde utveckla lite lite mer nästa gång, ansök igen om 24 timmar

Tillbaka