Nekad Jesse2K | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesse2K

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
339
Reaction score
26
Ange ditt födelsedatum: 4 Januari 2007

Vad heter du på discord? Jesse2K#0002

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 52,5

Hur aktiv kommer du att vara? 3-5 Timmar Pär dag

Vad heter du? Linus Bergström

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Nej

Är du simkunnig? Ja!

Varför vill du bli polis? För att kunna hjälpa folk i stan så dom tjäner sig trygg och att dom kan va på gatorna utan att va rädda för något jag vill kunna hjälpa så stan bli bra igen och försöka sänka kriminalliteten i stan så den är trygg att bo i

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att lyssna på det man blir tillsagd att göra och ta det seriöst och inte leka runt för att man känner för det. Och att man inte ska missbruka sig för just det yrke man har

Vad vet du om yrket i helhet? Kan lite om Radio disciplin , Vet att man inte får makt missbruka jobbet bara för att jag känner det. t.ex att jag bär på en pistol kan jag inte bara rikta den mot vem som helst för att jag känner för det.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte så jätte mycket men min pappa va en polis och fick följa med han ibland så kan lite om saker!

Hur är du som person? Jag är en kille som är hjälpsam och tycket om att hjälpa folk som behöver hjälp. Jag tar mitt jobb seriöst och leker inte runt, Jag makt missbrukar inte mitt jobb som jag har. Vill göra det bästa för staden och hjälpa alla!

Är det något vi bör veta om dig? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka