Accepterad Jesse2K | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesse2K

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
339
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesse

Vad heter du på discord? Jesse2K

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010e847637

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar, Går i skolan mellan 8-15 kommer hem spelar och pluggar. Sover runt 01:00 på vardagar.
Helger: 11:00-04:00
Lov: 12:00-06:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Joinade Discorden 2020, blev Medlem 2021. Sen har det varit att jag lämnat och sånt i mellan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/928816214803881994/1210347562733670430/image.png?ex=65ea3b02&is=65d7c602&hm=811fb3b2278c2c5159a79af156a4b7dc19252335a8e5e4a7cf4b3d901e790322& Senaste bannen var snart över 1 år sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig är en Servervakts jobb att få bort allt lallande får servern och göra det bästa i situationer. Försöka minska personer som bryter regler och allmänt förstör för communityt. Som servervakt ska man absolut alltid följa reglerna då du ska föreställa dig en förebild åt vanliga medlemmar. Medlemmar ska se upp till Servervakter för att dom är där för att få bort spelare som inte hör hemma och är bara där för att förstöra för andra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att få bort allt lallande och oseriöst rp. Jag har valt att rpa med en lite större och tjockare ped för att ha roligare rp, bland detta kan det komma extremt mycket lallande och grova trakasseringar. När jag rpar så förekommer det väldigt ofta att jag blir nedslagen utan något bakomliggande scenario eller liknande. Folk tycker det är okej att kunna gå runt och slå ner en person och skrika "tjockis jävel" m.m. Jag vill kunna bli en Servervakt för att kunna få bort allt sådan lallande och hjälpa servern och utveckla serverns rp till det maximala. Jag har tidigare varit SV och Medlemskaps ansvarig och darför kan jag ta ansvar. Jag vill också bli SV för att hjälpa servern så mycket så möjligt och få bort personer som inte hör hemma på Unive!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder sina permissions man har för att göra det bästa för sig själv eller sina vänner. Som t.ex att man revivar sig själv när man har lite hunger eller man har blivit dödad i en skottlossning. Man kan också vara korrupt genom att Falskt banna eller kicka personer fast dom inte gjort något. När man är sv har man tillgång till /toggleid, vissa personer använder det t.ex i skott scenarion eller under stormningar för att kunna lättare lokalisera vart folk är.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka