Accepterad jesse | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jesse

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? jesseboyyyy

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Olofson, 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Galen, kort stubin, flum

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakgrund är inte så bra han var ofta i fängelset och behövde jämt rymma från polisen, förr så gjorde han många rån med sina gammla gangster kompisar som hade samma intresse, men du är han less på sitt gammla liv och vill ändra på det helt för att han vill bli helt laglig och inte behöva rymma från polisen hela tiden, och han vill utbilda sig till att vara mekaniker eller att hålla på med bildar. och till slut kanske till och med äga en slaks verkstad som han kan äga. Han har lämnar alla sina gammla vänner och det gammla livet helt och har startat på nytt nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög och ansvarsfull rp och vara helt seriös och aldrig bryta mot servern regler. Jag kommer alltid att rp till fullt och med så hög och mogen rp, samt även mycket social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid kan få som man vill i ett scenari. Och den andra motparten måste och vinna,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, men jag kommer aldrig att bryta mot någon regler metvatande

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming att man tar information från OOC, fearrp att man inte värnar för sinn liv, vdm att man dödar någon med sitt liv, rdm att man dödar någon, suntförnuft att man måste tänka logiskt.,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka