Nekad jesse | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesse

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KVAX_POOP_ON_YOU/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1d75c6

Vad är din discord tagg? jesseboyyyy

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag emote abuse,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och plockade kokain blad och kom ihåg att en person sa till mig att det går snabbare att plocka om jag använder en dans, så jag komihåg det och testade då det här knepet och det funkade, sen använde jag det ett par gånger för att kolla om det funkar hela tiden eller om jag bbara hade tur den gånger, och sen visade det sig att det funkade hela tiden, men efter kanske 10 kokain blad med emote så slutade jag med det, varför jag sluta det vet jag inte själv. Men jag sluta använda emote och efter nån minute kanske så kom det en helikopter och rånade oss på allt som vi hade på oss. och sen fick jag ett pm att jag skulle komma support på engång och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att det tillkommer inte nog mycket att det är en emote abuse och att det är emot spelet regler, utan jag hade ingen aning om att man inte fick göra så då det hade förekommit för lite just om den regeln iallafall. Visst jag kanske gjorde fel att använda en emote men jag hade ju ingen aning om att man inte fick göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade kunnat stått mer tydligt att det var emot reglerna så hade jag inte gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det är emote abuse och att jag inte kommer göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka