Nekad jespersundberg | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jespersundberg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: jespersundberg

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971140038/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper sundberg

Vad är ditt discord namn? mr poopybutthole#9239

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 1998

Berätta om din karaktär. bengan är en 30 årig volvo raggare som vägrar leva efter samhällets normer och växa upp och skaffa vovve, villa, barn.
Bengan har hela sitt liv strävat mot att aldrig växa upp, ta livet som de kommer. bengans motorintresse började tidigt, när han fick sin första duett av sin far. den bilen varade dock inte länge. en kväll med lite raggande så var inte den bilen mycket att ha längre, men kul hade han! och sen den dagen lovade bengan sig själv att aldrig växa upp och leva som att de var den ljumna sommarkvällen när han strögade runt 2008.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kommer kunna bidra med en speciell karaktär, som kommer att höras och synas på servern, blir även min kompis som heter sebbe hansen insläppt så kommer ni had ett riktigt gött par på server som kommer liva upp!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har alltid velat spela fiveM med aldrig riktigt kommit till skott, då jag har haft fullt upp med att spela på en roleplaying server på arma. så det är la anledningen, jag gillar att spela roleplaying spel och har alltid velat spela på fiveM, och har fått höra att eran server ska vara en rolig och seriös server

Hur många timmar har du på FiveM? 0tyvärr. men har spelat andra rolepalying spel

Hur hittade du Multistaden? blev tipsad om att ansöka hit på min twitchstream.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig. ahr aldrig varit bannad på något annat spel för den delen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka