Nekad JesperKonnyT | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yesbox_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377413353/

Ditt Hex-ID: 11000015477f4e9

Vad är din discord tagg? Jesper_05

Vem var det som bannade dig? VOID

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det är för dom misstänkte att vårat gäng satt och metade vilket ja vet själv inte stämmer vi hade den dc gruppen för snacka om inköp till gänget osv. när någon satt i den dcn så var det att någon inte var hemma eller om dom var bannade. de var några få som var dubbel anslutna till internet vilket var till som sagt att snacka om inköp eller visa klipps annars användes dcn inte. vi använde den också för spela andra spel för kunna prata med varandra självklart! för att kunna umgås utanför unive med. vi hade ingen chans att förklara oss och att det är ett misstag utav staff det dom sa "vi har misstankar om meta ni har spelat fulspel ni får ful spel tillbaka" sen sa dom ni alla åker på ban och gängnedstängning sen skickade dom ut oss ur samtalet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt live under tiden vi blev inkallade till support hade haft live någon timme så visste ej förän någon i chatten skrev att staff taggade mig i dcn och bad oss hoppa support sen fick vi reda på dom p bannar alla och stänger ner gänget. förstår att det inte ser bra ut för staffsen med en grupp som dom tkr ser ut som meta men det är inte fallet i detta läget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag säger själv felaktig eftersom dom hade misstanke om meta inga konkreta bevis. hade ja metat hade ja stått för mitt fel jag gjort. men i detta fall stämmer det inte streamar väldigt mycket så folk hade ju klippat och skickat in om ja satt och metade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad av småsaker innan, lall i gänghus det var 1 timme, sen felaktig c-logg ban som dom tog bort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade ju självklart kunnat valt att inte vara med i dcn men eftersom det var ang inköp och sånt så har ju jag chans och vara med och välja fram vapen till gänget vilket ja tkr är kul

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska vara mer klar att vissa dc grupper är till för inköp osv. nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart, thedoro vaad oss göra unban ansökan mvh

Nekad, Det var inte mycket engagemang i denna ban överklagan.
Anledning: många av er har redan erkänt om meta discorden. Så att ljuga i en ban överklagan är tydligt bevis varför du inte hör hemma på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka