Accepterad JesperKonnyT | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yesbox_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377413353/

Ditt Hex-ID: 11000015477f4e9

Vad är din discord tagg? Jesper6068

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bra fråga vet själv jag inte combat loggat tror detta är ett misstag skulle gärna vilja se klipp på detta om det stämmer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och råna en kille sen efter 10 min skulle jag producera åt ett gäng i mitt eget gänghus han kunde varken ge mig eller jag kunde inte söka igenom så vi båda sa vi somnar om. detta har fått mitt medborgarskap + krim indraget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG skulle detta inte va fel kräver att se ett klipp eller något ända gången jag typ lämnar är långt efter scinario eller om anticheat kommer upp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fått för mild lall innan lärde mig av det kmr inte göra om något av sånt igen och lärt mig av mitt eget fel. sen att jag var delaktig i ett rån utan krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget eftersom jag tror detta är felban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja av mina innan har jag självklart lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? kräver inte ni läser men snabbt svar uppskattas eftersom jag tolkar som detta är fel p ban

om det är så detta stämmer vill jag gärna se ett klipp på detta eftersom det angår P-ban, själv tror jag att ni har tagit fel id eller något mvh jesper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka