Nekad jesper98 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesper98

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971140038/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? roffe ruff#9239

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 1998

Berätta om din karaktär. mike är en 20 årig kille uppväxt i överklassen, men hamnade i fel sällskap i tidig ålder. redan som ung så började han experimentera med tunga droger, och ännu tyngre brottslighet. detta skyller han på sina frånvarande föräldrar som brydde sig mer om att jobba än att ta hand om mike och hans 2 systrar. nu är han 20 år och har fortfarande inte ändrat sin livsstil. mikes högsta önskan är att bli medlem i något ´´gäng´´ och kunna bli kriminell på heltid. han är färdig med sina småbrott och sitt halvtidsjobb på ica. och vill börja tjäna dom stora pengarna...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag brinner verkligen för roleplaying och tycker att det är fett roligt. så jag tror att jag kommer kunna bidra med högklassig rp till människorna som jag har att göra med på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag och mina fyra kompisar som ska spela, kommer kunna bidra med ett nytt gäng. vi alla kommer att vara online mycket, så vi kommer synas och höras mycket på servern. sen så kommer vi alla givetvis att bidra med att vi kommer följa serverns regler stenhårt! sen så kommer vi förhoppningsvis kunna bidra med nya rp-scenarion på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ att man inte ska tvinga fram en vinst i en fight varje gång bara för att man vill gå vinnande ur situationen. ibland så kan det vara bra att förlora en fight för ett roligare rp-scenario.

Hur hittade du Unive? hittade den på google när jag googlade efter stora svenska rp servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka