Nekad jesper7611 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jesper7611

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? jesper7611

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Theo pettersson 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, snäll, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Theo Pettersson är en ung och engagerad läkare, 23 år gammal men redan en betydande kraft inom sjukvården. Hans passion för att hjälpa människor och främja hälsa kommer från en stabil uppväxt där han alltid visat medkänsla och omsorg för andra. Med utmärkta betyg både i högstadiet och gymnasiet har han kunnat följa sin dröm och bli en respekterad läkare. Sedan Theo började arbeta inom sjukvården har han ägnat sig åt att rädda liv och lindra lidande. Han ser sitt arbete som en kallelse och tar varje patientfall på stort allvar, alltid strävande efter att göra skillnad och se till att varje individ får den bästa vården möjligt. Theo är ödmjuk inför utmaningarna inom sjukvården men modig nog att ta risker när det krävs för att rädda liv. På sin fritid, förutom att vara en hängiven läkare, älskar Theo att umgås med vänner och familj. Han är social av naturen och njuter av att spendera tid med sina nära och kära. Dessutom delar han en passion för bilar och njuter av att utforska nya platser med bilen som sitt främsta färdmedel. Att kombinera sitt intresse för bilar med att umgås med vänner gör hans fritid till en perfekt balans mellan avkoppling och äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra roliga rollspel och skapa roliga situationer för all, Jag gillar långa berättelser så jag ska försöka göra det också. Jag kommer vara aktiv och se till att alla har det kul, även de jag inte känner, så att de känner sig välkomna till vårt gemensamma universum.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för det är roligt inte bara för att vinna hela tiden och man ska kunna förlora scenario utan att man ska bli sur det ska vara rolig för båda parterna för det är meningen att de ska vara kul för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig hänt.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt: man ska alltid vissa reskpekt för andra, inget kränkade eller annat. COPBAIT att man försöker få polisensuppmärksamhet genom att göra något olagligt med flit. METAGAMING att man använder information out of charcther till in game

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en vänlig och generös person som sprider glädje och inspiration genom min positiva attityd och vilja att hjälpa andra.

Senast ändrad:
Hejsan Jesper7611,
eftersom du är en aktiv deltagare i en annan svensk rp server så går det emot våra regler,
är du redo att lämna det för att få möjligheten att bli medlem här hos oss på unive?

Mvh NmTheLaw.
Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på 48H

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka