Accepterad Jesper211 | Medlem ansökning (Mudja)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper211

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Jesper211

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Hedlund och är född 1998.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Elliot Hedlunds personlighet skulle jag säga är snäll, trevlig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elliot Hedlund växte upp i Stockholm, hans föräldrar hade inte super mycket pengar. Men en dag när Elliot kom hem från skolan så var hans föräldrar ledsna, och de var för att hans pappa hade förlorat sitt jobb. Och hans mamma fick inte alls mycket i lön så de kunde inte ha kvar deras hus. Elliot började vara med fel personer och göra mycket dåliga saker. Men sen en dag så ville han inte vara så mer så han ändrade på sig själv och letade efter jobb på mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att ha bra rp samt rolig rp, och jag kommer inte lalla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna varje scenario, utan spela för att de andra också ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? De har jag säkert någon gång. Men kan inte komma på någon gång jag gjort de just nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm dödar någon utan anledning (Random Deathmatch), vdm att man dödar eller kör på någon med en bil, (Vehicle Deathmatch), metagaming Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om, Powergaming innebär att man inte rpar på skador t.e.x om man krockar i ett träd så fortsätter man bara att köra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat ganska mycket fivem så kan ganska mycket om spelet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka