Nekad jesper2.02131313131231 | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Jesper#1994

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Stefan Karlsson är en medelolderig man vid 25 års åldern som kom från en liten stad vid namnet göteborg . Både mina föräldrar är från Pakistan men när jag bara var vid 12 års åldern dog min pappa i en bil olycka vilket påverkad min glada lilla pojke inombords till en aggressiv kille som blev indragen i kriminalitet vid 14 års åldern. Jag började sälja droger och när jag bara var 15 så tog polisen fast mig när jag hade 5 gram kokain på mig som sedan kontrakterade SOS. Efter långa konversationer med SOS tog dem beslut att jag ska bli skickad till ett speciellt ställe där alla liknande barn som mig blev skickade för att bli bättre personer i framtiden. När jag blev 18 blev jag utsläppt från det hemska hemmet och det var svårt att hitta jobb på grund av min bakgrund. det tog flera månader men efter flera månader hittade jag ett jobb på en bensin mack där jag jobbade i ett år. Jag började plugga för körkort och det tog 3 gånger för mig för att passera körkorts testet. Efter att jag fick körkortet hittade jag dirrekt ett jobb som taxi chaufför men jag jobbade svart och fick jätte lite betalt så jag tog ett beslut att flytta till den stora staden Unive för att få större chanser att bli en bra person inom livet och få drömjobbet på Mekonomen. Stefan bor just nu ett vackert hus och har fått känslor av en snygg tjej. Stefan lever ett bra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag ger glädje till servens rp och rp:ar seriöst och om flera rp:ar seröst kommer fler att göra det. jag hjälper dem som beöhver hjälp med skjuts och om jag ser en skadad person på marken som inte kan ställa sig upp tar jag han direkt till sjukhuset jag hjälper mina vänner om dem e hungriga att köpa mat och vatten till dem och jag ignorerar alla lallare som dem inte vore fanns men jag säger till dem om dem gör nåt dumt eller olagligt ringer jag polisen direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska hjälpa andra före en själv till exempel: attom jag e jätte hungrig men min kompis svälter då kommer jag ge han min mat som jag har och inte till mig. Jag brukar faktiskt göra det i unive om jag ska vara helt ärlig.

Hur hittade du Unive? Den kom på rekommenderade server när jag köde för första så hette serven Multistaden Så jag köde på den när den va Ny Öppnad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka