Accepterad Jesper07ktm | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1jb.

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860847501/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? jb gaming#9847

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. hej jag heter Carler Åkesson och är ifrån Irak och jag är 18år gammal. när han var 12år gamma så fick han sin första bil som han börja mecka med. Han lyfte hur motorn med sin pappa för carler visste inte så mycket om bilar när han var 12år när han fått hjälp med att lyfta ur motorn så börja han blocka i sär motorn då såg han att de var en v8 och sen nar han hade lagat motorn så satte han till baks den och då börja han pimpa sin bil och ny fromt och sätta på spoiler. Så han kan de mesta om bilar och deras märken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag behöver lite mer pengar i bland och jag vill kunna skriva i blocket eller Twitter. jag vill också hjälpa folk med sina bilar så dom blir som kunden vill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har stort intresse för bilar och samt öka mitt RP spelande och samt andras.

Hur hittade du Unive? min kompis sa att detta var en bra server som stämde riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med individer samt hitta nya vänner. Vill göra så bra rp som möjligt. Vill hitta ett jobb som passar min karaktär med hans intresse. mitt mål med rollspel är att jag ska kunna agera rätt, bete mig rätt, och kunna säga de rätta orden i just det scenariot och att jag ska kunna anpassa mig till just de rätta scenarionen som jag hoppas att jag kommer få när jag spelar på just unive. vill skapa minnen på denna server med er och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att skapa en bra karaktär som jag kan rpa med och skapa stora och roliga scenarion med som är långvariga och där folk har kul och inte bryr sig om makt och pengar så mycket. Jag vill känna att jag har en server att spela på och vill att det ska vara Unive. Så att jag kan ha roligt och kunna prata med folk inom RP världen och skaffa vänner genom att sitta i stör ej till exempel osv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej detta är den bästa server som jag har spelat på fivem.
 
Tillbaka
Top