Nekad Jesper07ktm | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1jb.

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860847501/

Ditt Hex-ID: 110000135adc98d

Vad är din discord tagg? jb gaming#9847

Vem var det som bannade dig? izzy.

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en grabb två slag som hadde slagit mott maser annat folk och slagit ner min när jag slog han så ramla inte ens han och rp skadan som han fich sen gick han på en annan grabb som han döda då sa jag till han att sluta då slår han mig i ansikte och då säger jag att jag har ont i näsan för kan slog mig där sen fortsate han och slå mott den andra grabben och inte säger någon ting när han blir ner slagen och sen säger jag att ni får sluta bråka. och då blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som slåg min två gonger då sa jag om du slår mig en gång till så slår jag di och han slog mig då slog jag ett slag mott han och sen gick dom på en annan grabb så han dog då sa jag till dom att sluta sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den kan varit en felaktig banna för jag slog bara två slag och dom anda bråka mycket mer och döda en person och dom sa fulla ord till varnad som busunge.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och min kompis var och plocka blommor och när vi skulle åka där ifrån så fick jag slad så vi åkte ner i för ett ber och sen i vatten och vi rpa inte våra skader och sen blev jag bannad men inte min kompis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag och inte slagit dom där två slaga men och inte varit så nära där det hände för då blir man inblanada och rappoterat dom andra för lallare också

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och inte slå två slag på någon och inte gå nära bråk och säga till men det värkar inte fungera för dom fortsätter bara bråka med alla .

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka