Accepterad Jesper Schöitt | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper Schöitt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? gustafsson565

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse Karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Lasse och är 20 år gammal. han är väldigt intresserad av entrepenörskap så redan i ung ålder valde han att hoppa av grundskolan för att börja jobba ihop sig en budget för sitt framtida företag som han än idag drömmer mycket om . när lasse var liten så fick han hjälpa farfar i trädgården med att rensa ogräs och räfsa löv osv och då tjänade han ihop sina pengar för att tillslut kunna köpa en lite cross som han körde hemma hos farfar när han var liten. lasse var väldigt sparsam för att kunna köpa de han ville ha som var lite dyrare. han mål i livet är att ta sig så långt han kan inom entrepenörskapen och business så med de sagt så skulle Lasse gärna ställa upp hur som helst för andra personer och skapa sig kontaktere för att sedan bygga något på dessa kontakter han samlat ihop under många år

Vad kan du bidra med till serverns RP? spela med mycket rp göra de roligare för spelare i umgänget med att bidra med att följa regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara du ska vinna alla scenario utan ibland förlorar man också och då är de viktigt att inte vara en dålig förlorare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag rpade inte på skador en gång och lärde mig att de är viktigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm = inte använda ditt fordon som vapen rdm = inte slå eller skada eller döda utan anledning C-logga = att lämna spelat mitt i ett scenario eller för att man ligger under ett scenario meta gaming = när du använder någon form av kommunikation utanför spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser i fram imot att få träffa nya fina vänner inne på unive Mvh Lasse

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka