Nekad Jesper kejllgren | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper kejllgren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880491410/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Kjellgren

Vad är ditt discord namn? Jeppe#3936

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Pablo Svensson, Han gillar fordon eller mera allt som har med motorer eller fart att göra. Han gillar känslan av att åka snabbt, det är som fjärilar i magen. Han är född 1999 och har haft en spännande men bra barndom. Han brukar kunna känna känslor väldigt bra, han märkte det i en tidig ålder redan när han var 9 år för att han kände den dåliga magkänslan att någon kommer hända. Redan kl 13:00 så hörde han massa oväsen ifrån TVn det var något på nyheterna som var skrämmande för en 9 åring, det pågick en brand i ett kvarter bort från honom. Han hade en pappa som ägde en korvkiosk inte för långt ifrån Ica och en mamma som jobbade med barn som behövde hjälp. Dom hade en normal inkomst till familjen så dom hade kanske inte råd med allt Bobby ville ha så han fick bara nödvändiga saker av sina föräldrar. Senare i livet så fick han ett bra jobb på Postnord och där med så kunde livet för han bara börja.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer att bidra med bra och hög rp nivå som kommer att göra så att jag kanske får andra i servern att höja sin rp nivå. samt att jag kommer att bidra med att skapa roliga scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Samma som åvan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna att man tex kan rpa så att dem andra kan vinna någon gång för att man inte ska vinna varje gång

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka