Nekad Jesper kejllgren | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper kejllgren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the Muneno

Vad heter du IRL? Jesper

Vad heter du på discord? Skalman#3055

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har velat bli chef på en klubb och Club the Muneno är det bästa jobbet jag kan ha. Jag har tidigare varit chef på Club the Muneno fast ett annat namn asså ägare av strip klubben. så vill typ fortsätta min karaktär som strip club ägare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfaren het som att jag har tidigare varit ägare på klubber på flera olika servrar och jag har en erfaren het om hur man ska jobba jag kommer fixa anställda till jobbet riktigt. Så att den klubben kommer kunna öppnas och det kommer vara fridfullt där inne ingen ska lalla då kommer de bli ut slängda!

Berskiv din karaktär? Min karaktär är i 24 års åldern, ny inflyttad från Göteborg. Min karaktär är en snäll och omtänksam person som inte är ute efter bråk. Hon har precis kommit ut i yrkes livet och försöker skapa sin framtid. Hans intressen är snabba bilar och laga mat.
Hans bakgrund är utbildad kock och kan allt om mat, och nu vill han bli en mästare.

Jag har en bror och inga föräldrar, när jag var liten dog mamma i födelsen och pappa lämnade mig strax där efter. Jag hamnade i en foster familj där jag hade ett lugnt liv fram tills gymnasiet där jag började röka på och hänga med fel gäng. Sägs att jag har dödat en person och därför har jag lite mörka tankar och försökt lämna det liv bakom mig och fokusera på matlagning.
Därefter har jag fått ett drog problem inom att röka på, och om droger ges så kan hon inte säga nej.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle fortsätte spela på servern även ifall jag ej blir chef det gör endå inte så mycket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ!

Har du läst våra Regler? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka