Nekad Jesper kejllgren | Ansökan till Servervakt [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper kejllgren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? Jeppe#3936

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar 15:20 - 22:00
Tisdagar 14:30 - 22:00
Onsdagar 15:20 - 23:00
Torsdagar 15:40 - 22:00
Fredagar 14:40 - 04:00
Lördag beror på när jag vaknar men kanske till 3-4 på natten
Söndag 11:30 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelat i totalt 1 månad nu innan har jag också varit sv samt att jag har varit med och spelat på servern i 2år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4gånger Powergaming- Suntförnuft jag kan ej se resten och kan ej komma ihåg för senaste gångerna var 1år sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt i mina ögon ska rpa göra sitt inte agera som en Staff eller ta deras jobb servervakter ska vara uppmärksamma i rpn över misstag som andra gör med rpn eller regelbrott. Jag tycker att en servervakt ska vara uppmärksam för dem mindre sakerna dem stora sakerna som man ser kan man ju Vidar befoga till en Staff men ser man att det är en Staff i ärendet så tycker jag att man ska endå ta clip för att vara med och hjälpa till.

En servervakt ska se till så att rpn hålls på sådan hög rp nivå som möjligt tex ifall du ser någon på piren eller torget you name it överallt som lallar slår andra då som servervakt kan du hoppa in och göra en tjänst då du kan tex kick personen och ge dem en varning tex Lall på piren slår på personer allmänt lall men jag som servervakt skulle även skriva lite om vad den personen skulle kunna gjort i stället för att alla gånger måste det inte vara dem personen som gör något fel då det kan vara att dem andra håller på att reta personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på denna servern för att jag vill kunna vara med och bidra hjälpa staffs och göra deras jobb lite enklare så att dem inte behöver hålla på med det lilla som jag tex skrev där uppe. Jag vill bli sv för att påverka andras rp och se till så att dem håller sin rp på så hög rp nivå som möjligt för att se till så att alla har det roligt och när man har högre rp nivå i en server så blir det automatiskt roligt.

Jag vill vara med och påverka servern för tex dem här lallarna som springer runt på torget/piren och lallar dem ska bort man ska inte ens behöva jobba för att få bort dem längre då jag vill vara med och påverka det på ett sätt som skulle kunna göra denna servern bättre och roligt för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är Att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning. Den tydligaste formen av korruption är att ge eller ta emot en muta eller annan otillbörlig belöning.

Abuse är tex när man är i ett scenario som man egentligen ska vara död i som en skottlossning att man revvar sig själv för att vinna. Det kan också användas som abuse att man tex inte köper något att äta att man bara revvar så fort ens karaktär blir hungrig eller törstig.

Abuse kan även förekomma då man ger sig själv skin då jag inte vet ifall en sv kan ge skin men det är många vad jag har sätt som inte orkar åka till tex en klädaffär eller maskaffär och ger sig själv skin för att kunna byta kläder för att personen inte orkar åka 100 meter till en butik då man använder detta

Abuse kan också förekomma tex när man ska vara 12h att man revivar sig själv för att skippa den 12h som man har blivit/fått
Detta kan även klassas som Korruption och Abuse för att man gör detta för ens egen rp och gör det för sig egen chans att leva.
Sen är det också korruption för att man väljer att använda denna makten till sin fördel och gör så att man skippar detta.

Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka