Nekad Jesper Hejazi | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rustlord6969/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Kindstedt

Vad är ditt discord namn? Big smoke#6503

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Hejazi och han är 21. Han är Han har haft en dålig uppväxt för när han föddes så tittade hans pappa på han och sa till doktorn att det inte va hans barn så dem gick till en dna testare när han bara var 1 månad gamal och det kom fram att hans pappa var hans riktiga pappa och då blev hans pappa rosenrasande för han ville inte vara hans pappa men så blev det för hela livet men hans pappa slår han och hans mamma ibland när han blir arg för han tycker hans liv inte är bra. I hans skola så finns det många han gillar och är kompis med och han snackar med dem varje dag och är ute med dem varje dag så i skolan har han det bra och hemma men inte alltid för att han jobbar som en brevbärare och inte får in tillräckligt med pengar som han vill ha och han gillar inte sitt jobb för han skulle vilja bli en polis eller en väktare till en natt club för han är en av dem större personerna i värden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill jobba med mer jobb för just nu har jag inte så mycket att göra och svårt att få pengar och jag älskar den här servern och jag vill få mer att göra på servern pga det är svårt för mig att roleplaya när jag bara kör runt och köper billiga bilar och jag har 600 timmar i fivem och jag tror att min karaktär är bra för servern när jag kommer up i en högre possetion i servern. Jag är bra på att roleplaya för jag kan komma på samtals ämnen som det var en bible och nästan alla jag har snackat med har velat ha mitt nummer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på den här servern för jag är trött på att jobba på postnord och jag vill utveckla min roleplay i vissa ställen och jag älskar den här servern så det skulle varit skit nice att få en whitelist på den :D

Hur hittade du Multistaden? Jag tittade efter dem större roleplay serverna som var svenska och sen hittade jag denhär och tyckte det var bra ekonomi system

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få folk att bli glada och utveckla min roleplay och såklart ha kul med vänner och folk jag inte känner än men dem kan såklart bli nya vänner om dem är snälla och har respekt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen annan roleplay server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka