Nekad Jesper Hejazi | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199354665401/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? BIg Smoke#2888

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie larsson och han är 26 år (1996-02-20. Jimmie är kriminell och han har varit det sen han var yngre. Jimmie har en brorsa som heter Adama Larsson i staden. Jimmie och Adama brukar åka runt i deras bilar och tävla mot varandra på olika sätt. Jimmie brukar vinna och när han gör de blir Adama sur och slår Jimmie. Jimmie blir sur och slår tillbaka ibland. Men trots allt bråk så är de fortfarande bra bröder till varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer erbjuda bra och seriöst rp till servern. Jag kommer gå runt och snacka med folk och ge ut några skratt om de har de i sig. Jag kommer dessutom vara aktiv på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Olika situationer som jag kommer vara i kommer synas roligare för den som jag roleplayar med och sedan mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i ett scenario ska finna något kul i det man gör och att inte bara tänka att när jag har tråkigt i ett scenario och alla andra skrattar och har bra rp så ska jag inte gå ifrån bara sådär. Alltså ska man rp tills det inte går längre.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den igenom streams och mina vänner som spelar på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka