Accepterad Jesper Hejazi | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rustlord6969/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:456092999

Vad är din discord tagg? Big smoke#6503

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Admin/Mod trodde säkert att jag var en av dem personerna som slog på ambulanserna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var död för att jag dog av ett glitch i showroomet så jag lämnade och kom tillbaka och sen spawna vid torget och sen när jag spawna kom det ambulanser och reva mig och sen kom det 2 nya personer som slog på ambulanser och jag slog 1 av dem och sen gick jag till den andra och han försvann så jag trodde han blev typ osynlig för ambulans personalen skakade och såg ut som han blev sparkad och sen råkade jag sparka han när han redan var död sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig med jag kan se varför det såg ut som jag gjorde fel i det läget, allt varöfr står över

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blev bannad en gång men då trollade jag bara med en vänn men nu försöker jag köra seriöst för jag fick 1 mille av en snubbe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte försökt att lägga mig i

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra det igen för jag kör seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka