Nekad Jesper Hejazi | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmie Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rustlord6969/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:456092999

Vad är din discord tagg? Big smoke#6503

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde iväg från en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stannad av en polis och innan det sa några att jag hadde en kniv på mig och jag körde iväg och när jag såg dem och dem såg mig visste dem att det var jag och dem stannade mig. Men dem stannade mig för att jag körde igenom en rödlyckta fast jag inte ens gjorde det och om jag gjorde det skulle det var typ en halv sekund röd ljus. Men jag visste att dem visste att det var jag som backa in i polisen och körde ifrån dem. Så jag bad polisen räkna till 3 och sen körde jag iväg. Men om det här är en regel att man inte får göra så tar jag straffet men jag tycker bara i den situationen att det var okej. Men ändå så tycker jag att jag inte skulle bli bannad för något sånt här litet. Men som sagt säger jag att man skulle kunna få köra iväg ifrån en polis när man har en kniv på sig mm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig. Jag hadde en kniv på mig och jag ville inte hamna i finkan eller få något böter. Så jag stack från poliserna. Om det är en regel att man inte får åka ifrån en polis sådär så tycker jag att det inte är någon idee att man ska kunna köra ifrån en polis från första början.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev felaktigt bannad 1 gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle åkt ifrån poliserna så dem inte skulle stannat mig för då skulle jag iallafall inte få en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska vara nära poliser

Har du läst våra regler? Ja

Till en början här. Jag bannade dig för PowerGaming. Du berättar här hur du bryter mot ytterligare en annan regel, intressant. Lite grann som att skjuta sig själv i foten. Låt mig förklara.
För det första, det du beskriver i din överklagan är fel och inte tillåtet enligt reglerna. Det är sunt förnuft att fly från polisen ifall man ej har ett giltigt scenario att göra så, jag vet att många är beväpnade men då tycker jag dock vi måste komma ihåg en sak här. Polisen har ingen rätt att söka igenom dig utan misstanke. Så du har brytit mot den regeln också, bra jobbat.
Men det jag bannade dig för var PowerGaming, det var att du krockade som en galning i flera saker utan att rollspela skadad på det. Det är PowerGaming.
Du verkar ha otroligt dålig insikt över reglerna och det oroar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka