Nekad JESOS | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JESOS

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino Lacnak

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2004

Vad heter du på discord? JESOS#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när jag har skola på vardagar så brukar jag spela mellan 16 till 22. På helgar så brukar jag spela typ hela dagen från att jag vaknar till jag går o lägger mig.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag vet inte i kanske 3-4 veckor.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade SV bannat folk som inte följer reglerna och så hade jag dvat bilar som t.ex. står helt övergivna på motorvägen. Jag hade också sätt till att säga till och ge varningar till folk som inte följer reglerna om det är en liten regel t.ex. att inte ha mask på allmän plats då att jag hade skrivit ooc och sagt ta av dig masken på allmän plats. Jag vill kunna bidra med att göra unive till ett ställe man kan ha kul på och inte oroa sig för att man kommer bli RDMad eller VDMad eller bli lootad utan anledning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag hatar folk som inte kan följa regler och som ska förstöra för andra genom att t.ex. streamsnipa eller RDMa eller loota någon på torget. Jag har själv varit med om folk som inte kan följa reglerna och jag hade viljat ha den möjligheten att ta bort dom från detta comunityt och skapa en server där man inte blir RDMad eller lootad utan en anledning.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag spelar ganska mycket i massa olika typer av scenarion så jag tror jag hade sett rätt så mycket om folk gör fel eller så. Jag vill också kunna göra till en plats man inte ska behöva oroa sig att någon ska bryta mot reglerna och förstöra för andra spelare som vill ha kul och RPa. Jag tycker inte man ska behöva oroa sig för sånt.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt innan jag spelar ganska mycket på servern i alla olika typer av scenarion så jag tror jag hade sett rätt mycket om folk bryter mot relgerna och så.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill göra Unive till en bättre plats och förlåt att jag upprepar dett så mycket men jag tycker inte man ska behöva oroa sig för att bli RDMad eller VDMad eller streamsnipad.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag rätt så bra koll på kommandon men om jag inte kan något så går det ju alltid att fråga någon som vet.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitlistad och krim.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag var bannad för lall engång som jag tyckte var felaktig Men den var bara i 3 dygn.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka