Accepterad jesi | Whitelist ansökning (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesi

Vad är ditt discord namn? jesi#0366

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. JJ är en 22 åring som ska fylla 23. Han har haft en dålig start på livet han försöker förbättra sig varje dag. Som liten hamnade han i många problem t.ex rånat folk, misshandlat folk, snott från butiker och massa andra saker. Som liten växte han upp i en ganska dålig miljö. Han hade inte så många känslor eftersom ingen brydde sig om han och han hade inte bra människor runt om sig. Det va så han kom in i kriminell livet. I början ville JJ fixa snabba pengar då börja han sälja droger. Anledningen till det va att han ville ha märkes kläder. Så han börja göra det mer ofta till slut blev han tagen av polisen. Han blev skickad till behandlingshem han va där i ca 6 månader. Efter de 6 månader va han ute igen. Han tänkte på att sälja igen men han tänkte smart den här gången. Han ville inte sälja mer han ville ändra på sig så han flytta till los santos där ville han fixa jobb så han började ändra på sig sakta sakta sen tänkte han att han får alldeles för lite pengar så han jobba mer varje dag och natt. Han ville bli polis efter 11 månader han tränade varje dag i 5 timmar bara för att bli polis han träna och träna han gjorde polis testet men de nekade han blev han tränar i 7 timmar per dag bara för att bli godkänt tillslut ger han upp han går en dag han ser en lapp på en stolpe det står för lite poliser i staden ring upp numret för att bli polis och gör testet han tar det och nästa dag ringer han upp numret!
De sa att det är bara och komma och göra testet om 1 månad han gör testet och han klarar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag känner att jag har en rolig och bra personligthet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag i typ 2 till 3 veckor och känner ändå att jag clickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kännde vi så gått som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största andledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni har en grym community som jag väldigt gärna vill ta del av så mycket som möjligt. Har fått otroligt mycket hjälp de senaste med hur allt fungerar och vill gärna ge tillbaka det på alla sett jag kan. har även spelat nu rätt länge på denna servern och vill få bättre jobb som man kännar mer på.

Hur hittade du Unive? stream och vänner sa att den e bra så börja köra

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att genom min rutin samt socialkomptens ta mig närmare mina mål för min karaktär Ola-Conny och då skulle en whitelist hjälpa till. Då jag verkligen tror på min karaktär och dess vistelse på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top