Accepterad jesi | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesi

Vad är ditt discord namn? jesi#0366

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. JJ är en 22 åring som ska fylla 23. Han har haft en dålig start på livet han försöker förbättra sig varje dag. Som liten hamnade han i många problem t.ex rånat folk, misshandlat folk, snott från butiker och massa andra saker. Som liten växte han upp i en ganska dålig miljö. Han hade inte så många känslor eftersom ingen brydde sig om han och han hade inte bra människor runt om sig. Det va så han kom in i kriminell livet. I början ville JJ fixa snabba pengar då börja han sälja droger. Anledningen till det va att han ville ha märkes kläder. Så han börja göra det mer ofta till slut blev han tagen av polisen. Han blev skickad till behandlingshem han va där i ca 6 månader. Efter de 6 månader va han ute igen. Han tänkte på att sälja igen men han tänkte smart den här gången. Han ville inte sälja mer han ville ändra på sig så han flytta till los santos där ville han fixa jobb så han började ändra på sig sakta sakta sen tänkte han att han får alldeles för lite pengar så han jobba mer varje dag och natt. Han ville bli polis efter 11 månader han tränade varje dag i 5 timmar bara för att bli polis han träna och träna han gjorde polis testet men de nekade han blev han tränar i 7 timmar per dag bara för att bli godkänt tillslut ger han upp han går en dag han ser en lapp på en stolpe det står för lite poliser i staden ring upp numret för att bli polis och gör testet han tar det och nästa dag ringer han upp numret!
De sa att det är bara och komma och göra testet om 1 månad han gör testet och han klarar.


kort info! 186 cm väger 85 kg biffig han har ljusbruna ögon han har levt i los santos i nästan 4 år

Varför ska just du bli whitelistad? jag tror att jag kan göra det bättre för alla och att göra spelet mkt roligare jag vill bli polis och hjälpa andra stopa andra jag vill bara ha kul och ha det roligt med vänner och jag va dålig på början på rollplay men nu är jag mkt bättre tycker jag!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för spelet blir mkt roligare och kommer då köra mer ofta plus jag har villiat vara polis sen jag va typ 10 år så det plus att det är en av de bästa servern i sverige inte bara för det finns många som kör det är den bästa serven som jag kör på.

Hur hittade du Unive? jag leta efter en bra server sen hitta jag denna serven jag joina och den jag tyckte den va bra så jag börja köra den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är framförallt att ha med vänner kul men även fördriva tiden och skaffa nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top