Nekad jesi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesi

Vad är ditt discord namn? zikes#3565

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. JJ är en 22 åring som ska fylla 23. Han har haft en dålig start på livet han försöker förbättra sig varje dag. Som liten hamnade han i många problem t.ex rånat folk, misshandlat folk, snott från butiker och massa andra saker. Som liten växte han upp i en ganska dålig miljö. Han hade inte så många känslor eftersom ingen brydde sig om han och han hade inte bra människor runt om sig. Det va så han kom in i kriminell livet. I början ville JJ fixa snabba pengar då började han sälja droger. Anledningen till det va att han ville ha märkeskläder. Så han börja göra det mer ofta till slut blev han tagen av polisen. Han blev skickad till behandlingshem han va där i ca 6 månader. Efter de 6 månader va han ute igen. Han tänkte på att sälja igen men han tänkte smart den här gången. Han ville inte sälja mer han ville ändra på sig så han flytta till los santos där ville han fixa jobb så han började ändra på sig sakta sakta sen tänkte han att han får alldeles för lite pengar så han jobba mer varje dag och natt. Han ville bli polis efter 11 månader han tränade varje dag i 5 timmar bara för att bli polis han träna och träna han gjorde polis testet men de nekade han blev han tränar i 7 timmar per dag bara för att bli godkänt tillslut ger han upp han går en dag han ser en lapp på en stolpe det står för lite poliser i staden ring upp numret för att bli polis och gör testet han tar det och nästa dag ringer han upp numret!De sa att det är bara och komma och göra testet om 1 månad han gör testet och han klarar. Han blev polis han var polis i typ 5 år han började bli trött på polisjobbet. Så JJ KK avgick som polis han var hemma en dag och tänkte på sitt liv och vad han har gjort han började hata sitt liv han blev deprimerad han vill skaffa en tjej men ingen ville ha han. Han gick på dejt många gånger varje gång tyckte tjejerna att han var konstig.Han gick på en sista dejt han gillade tjejen och hon tyckte samma så de börja gå på dejt fler gånger och med henne. Efter typ 2 månader ville JJ KK bli mer än bara vänner så han sa om hon ville bli ihop... Hon sa JA han blev så glad att han gjorde en fest med typ alla han kände men när dagen på festet kom då kom tre personer JJ KK, hans tjej och han som fixade festet men ingen annan kom killen som fixade allt gick efter ett tag då blev JJ KK ledsen han sa förlåt till hans tjej hon sa ingen fara så då gick båda hem till JJ KK och kollade på film. Efter 3 år gifte de sig och fick 2 barn en kille som heter max kk och leon kk och där levde alla sina dar lyckliga

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att jag har en rolig och bra personligthet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag i typ 5 till 6 veckor och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kännde vi så gått som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni har en grym community som jag väldigt gärna vill ta del av så mycket som möjligt. Har fått otroligt mycket hjälp de senaste med hur allt fungerar och vill gärna ge tillbaka det på alla sett jag kan. har även spelat nu rätt länge på denna servern och vill få bättre jobb som man känner mer på. plus vill uppgrader jag kommer göra allt för att höja rp dag för dag

Hur hittade du Unive? letade efter en server sen hitta jag unive tänkte att den var jätte bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att genom min rutin samt socialkomptens ta mig närmare mina mål för min karaktär max KK och då skulle en medlem hjälpa till. Då jag verkligen tror på min karaktär och dess vistelse på denna server. Och kommer vara aktiv på unive princip varje dag om det inte är speciell dag

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt bål är att höja min RP så mkt så möjligt och kunna för bättre möjligheter att skaffa jobb och ta det ett stag närmre att bli medlem och att hjälpa folk att höja deras RP och bli mer säker på RP och ksk bli nån staff eller nåt sån!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka