Nekad jesi | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falk

Vad heter du IRL? Jesi fadi

Vad heter du på discord? JJ KK#6969

Hur gammal är du? 15 år 2006-14-06

Hur många timmar har du på Fivem? 811 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag tycker att jag skulle passa jag har bra efaren inom falk jag har jobbat som mekko och va anstäld som efaren jag skulle fixa upp bra och uvecklade intervju och skulle göra det bästa att hålla det uppe och skulle vara aktiv nästan varje dag om ja inte gör nåt med familjen plus att jag tycker att det är kul att gå hjälpa folk laga sina bilar och det blir bättre för alla för skulle säga till att alla gör sitt jobb och det rätta för RP jag har några som vill hjälpa och det gör det bara mer intresnat att jobba det skulle höja min och de anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som jag skriv jag har jobbat som erfaren inom mekko och jag jobbade där och alla tyckte att jag jobbade hårt och jag skulle passa som falk för det skulle passa bra för min karaktär och hans RP och han har varit mekko i typ 1 månad och han älskade det

Berskiv din karaktär? JJ KK är 23
år gammal han gillar at meka med billar och sånt när han var liten då hjälpde han sin pappa och hans farbröder han pappa var jätte fattig så han ville starta sin egna företag men han hade inte råd hans pappa var vaken sent i natten han bruka tänka på sitt liv han var inte lika fattig när han var liten han hade 3 bilar och en villa men han lyssnade it på folk de sa slösa inte pengar på onödiga saker men han lyssnar aldrig så han belv fattig om så belv jj kk fattig men JJ KK var ute med sina vänner så såg han 20 kr på marken han gick och köpte trisslot han van bara 25 han gav inte upp han köpte en till och han van 100000 han skakade så mycket så han kunnde typ inte andas han sprang hem och visa för sin pappa hans pappa hade samma rektion hans pappa startade nuvarde företag som heter mekko men hans pappa dog efter ett tag så JJ KK skulle ärva det men det var på hans brors namn så JJ KK jobbade med han i typ 3 år tills JJ KK ville starta sitt egna.

det är min karaktärs liv

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag om det inte är en speciel dag :=)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? så klart skulle bara vara kul och testa nåt nytt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive=)

Har du läst våra Regler? det klart typ 10 gngr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka