Nekad jesi | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänsten

Vad heter du IRL? jesi

Vad heter du på discord? zikes#1928

Hur gammal är du? 15 år gammal och började 9 och är 2006-06-14

Hur många timmar har du på Fivem? runt 811 till 830 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag som chef passar och skulle säga till att just detta skulles hålla upp och skulle få folk som har intersse av detta yrke skulle med göra bra och utvecklade frågor till en intervju och om jag ska göra UTB som skulle vara bra och utvecklad och om man inte har kunskaperna för att klara det skulle de tyvär misslyckas och kunna ha ett om 1 vecka jag skulle vilja bli med för att vill ha ge folk en chans att bli just detta yrket skulle säga till att detta skulle hållas uppe och att folk blir bara internerade att jobba plus skulle göra att folk får sin intervju skulle skriva upp bra frågor

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? hade jobbat som de i en annan server och gillade men byte servern rp var inte bra rp men var vanlig medlem på räddningstjänsten och många tyckte att jag bodde bli chef men å funkar inte rp men jag skulle göra allt bra ocg utvecklade sinaro och UTB och folk som kan hjälpa mig fixa intervju skulle lägga min tid på det och alla som ska vara med ska vara kunnig inom yrket och veta vad de ska göra när ett allarm och lära folk som inte kan ha en bra radio deciplin och vidare och kommer vara aktiv med allt kommer fixa bitrände

Berskiv din karaktär? JJ är en 22 åring som ska fylla 23. Han har haft en dålig start på livet han försöker förbättra sig varje dag. Som liten hamnade han i många problem t.ex rånat folk, misshandlat folk, snott från butiker och massa andra saker. Som liten växte han upp i en ganska dålig miljö. Han hade inte så många känslor eftersom ingen brydde sig om han och han hade inte bra människor runt om sig. Det va så han kom in i kriminell livet. I början ville JJ fixa snabba pengar då började han sälja droger. Anledningen till det va att han ville ha märkeskläder. Så han börja göra det mer ofta till slut blev han tagen av polisen. Han blev skickad till behandlingshem han va där i ca 6 månader. Efter de 6 månader va han ute igen. Han tänkte på att sälja igen men han tänkte smart den här gången. Han ville inte sälja mer han ville ändra på sig så han flytta till los santos där ville han fixa jobb så han började ändra på sig sakta sakta sen tänkte han att han får alldeles för lite pengar så han jobba mer varje dag och natt. Han ville bli polis efter 11 månader han tränade varje dag i 5 timmar bara för att bli polis han träna och träna han gjorde polis testet men de nekade han blev han tränar i 7 timmar per dag bara för att bli godkänt tillslut ger han upp han går en dag han ser en lapp på en stolpe det står för lite poliser i staden ring upp numret för att bli polis och gör testet han tar det och nästa dag ringer han upp numret!De sa att det är bara och komma och göra testet om 1 månad han gör testet och han klarar. Han blev polis han var polis i typ 5 år han började bli trött på polisjobbet. Så JJ KK avgick som polis han var hemma en dag och tänkte på sitt liv och vad han har gjort han började hata sitt liv han blev deprimerad han vill skaffa en tjej men ingen ville ha han. Han gick på dejt många gånger varje gång tyckte tjejerna att han var konstig.Han gick på en sista dejt han gillade tjejen och hon tyckte samma så de börja gå på dejt fler gånger och med henne. Efter typ 2 månader ville JJ KK bli mer än bara vänner så han sa om hon ville bli ihop... Hon sa JA han blev så glad att han gjorde en fest med typ alla han kände men när dagen på festet kom då kom tre personer JJ KK, hans tjej och han som fixade festet men ingen annan kom killen som fixade allt gick efter ett tag då blev JJ KK ledsen han sa förlåt till hans tjej hon sa ingen fara så då gick båda hem till JJ KK och kollade på film. Efter 3 år gifte de sig och fick 2 barn en kille som heter max kk och leon kk och där levde alla sina dar lyckliga. De var jätte lyckiga men det verkade inte funka de han hade inte ett jobba han slutade sitt sanaste jobb så han tänkte bli chef men han viste inte vad han jobbade i räddningstjänsten han jobbade sig upp han började men han jobbade och jobbade han klara och bli biträdde men chefen var 69 år gammal han skulle gå i pansinon efter 1 år till det gick 1 år då blev JJ KK chef han var glad han gillade alla han kollegor.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag typ 5 -7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag kommer deklart inte sluta köra unive bara för jag inte blir chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ne bara unive

Har du läst våra Regler? aa alla

Senast ändrad:
Tillbaka