Accepterad jesi | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Ditt Hex-ID: 110000140dd38ca

Vad är din discord tagg? zikes#1928

Vem var det som bannade dig? det står inte

Hur lång tid var din ban? permanet

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på en server som var rp men slutade och vill komma tillbaka till unive jag har varit i unive i 4 månader det var där jag lärde mig rp det var där jag kunde komma tillbaka från skola och köra dirket men är bara bannad från dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en dc call sen skulle jag komma tillbaka till unive dc sen gick det inte så jag viste inte vad som hade hänt men vet ej om det går och beskriva innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag körde på en annan server och det är emot reglerna så jag tror att det var en ban som jag skulle ha så nej ingen felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var att jag var nybörjare och gick och sparka på någons bil det var första gången, andra va att jag plocka vlomer och bearbeta och det var powergaming,snutförluft, tredje var att jag körde för snabbt på vägen och det var snutförluft, fjärde var nu denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa jag hade bara stannat i unive och inte byt server ksk kommer tbk och köper upp ett gäng med personer

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att inte bryta emot regeln

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka