Nekad jesi | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Ditt Hex-ID: 110000140dd38ca

Vad är din discord tagg? jesi#0366

Vem var det som bannade dig? Liam Eriksson

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka köra på någon och de va mitt i väggen till E4 sen körde jag på en av de men villa bara ta mig där ifrån för de ville kidnappa mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De hoppa in i min bil sen jag sa hoppa av men de lyssna inte sen hoppa de av då skulle jag gå prata med de men sen ville de hoppa in i min bil sen körde jag fram efter så täckte hans vän väggen så jag inte kunde kör så jag råka köra på hans vän

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt och deras för de va mitt på vägen när jag skulle köra men hans vän täckte väggen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var när jag var ny i serven jag slog en killes bil andra va att jag bearbeta och plocka det var powergamming, snutförluft. Den tredje var att jag körde för snabbt och snutföluft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att köra lite mer sakta nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara försiktig när jag kör en bil inte bara gasa på. tack för din tid att du läste

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka