Nekad jesi | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Ditt Hex-ID: 110000140dd38ca

Vad är din discord tagg? JJ KK#6969

Vem var det som bannade dig? Akam-p

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: abuse av SV revive kinesen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Sv revive kinesen. staffen valde också att banna mig för jag revivade en kille som sa att han hade dött av misstag sen så kollade jag på mina roller och då var alla borta och jag blev väldigt chockad så jag känner mig dum så gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som qpark sen var det en kille som joinade min stör ej och sa att det var viktigt att jag skulle revive han för att det var ett scenario att de hade gjort hlr men det var it sant så han lurade mig så jag visste inte och jag är hemskt ledsen vet inte varför jag gjorde så men han lurade mig och känner mig dum för att han kom in och sa att det var typ staffen som sa att nån skulle revive han för att nån gjorde hlr på han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt ban det staffen gjorde som bannade mig gjorde helt rätt för att det är mitt fel och står för det. Jag visste inte att han ljög jag trodde att han talade sanning för mig. Jag ber som mycket om ursäkt och jag skäms över det jag har gjort ångrar så mycket över det som jag har gjort. men det var helt rätt det ni gjorde för att ni staff är där för att höja rp och ban folk så som inte sköter sig staffsen har inte gjort nåt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var att jag var nybörjare och gick och sparka på någons bil det var första gången, andra va att jag plocka volmo och bearbeta och det var suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade faktiskt kunnat tänkt innan om det var sant. Jag skulle också kunnat sagt att jag vet inte för att jag var it med i det scenariot så jag kan it revive dig och att jag vet inte om det är sant. Jag skulle kunna också säga att du får skriva /report så kan nån staff kolla med dig det eller så får du fråga de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket att jag aldrig ska revive nån när jag inte är där och vet inte vad scenariot handlar om. Jag ångrar mig så mycket. Jag skulle också kunnat bara inte revive hur som och ta hänsyn näste gång och få bevis innan jag gjorde nåt. och har lärt att jag inte ska bara reviva hur som och ska ha bevis och bra för han är min vän ska jag ta risker men själv viste jag att det it var sv men om jag viste då skulle jag aldrig gjort nåt såt skulle inte äns tänka att göra. skulle vara bättre för RP att han gick till sjukhuset eller att ringa sjukvårdare sen kunde de ta hand om det jag bodde it bara revive. och att jag inte skulle revive och sagt om bevis förts sen kunde jag revive han om det var glich eller nåt likande och kunde sagt att du ska ringa sjukvårdare eller nån ska ta dig till sjukhuset.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka